Félhétkor már készen unatkoztam az ágyamon, vagyis majdnem készen. Bizonytalanul szemezgettem a focis-táskámmal. Vajon érdemes itt is belefogni? Vagy valaki jobb lesz, és csak kinevetnek majd?
Végül, hogy egy kicsit lenyugtassam magam, odaültem az íróasztalhoz, és előkaptam a vázlatfüzetem. Kinyitottam a következő üres oldalon, kezemebe vettem a ceruzát, és vártam. Az ihlet viszont nem jött. Aztán eszembe jutott Ella, és már tudtam is, mit fogok.
Egy irtó aranyos macskát.
A grafitot a kezembe véve elkezdtem rajzolni, először csak halvány vonalakat húzva, de egyre inkább kezdett cicára hasonlítani.
Úgy 10 perc múlva ránéz....7:15! Mi a franc?! Több mint félóra eltelt?
A rajzosomat behajítottam a táskába, és szaladtam lefelé.
Szegény Jennifert majd' fellöktem.-Bocsii!-kiáltottam félig-meddig hátranézve.
-Mi ez a nagy rohanás?-nevetett.
-Megígértem Ellának, hogy...
-Értem én.-vágott közbe cinkos mosollyal. Csak szemforgatással válaszoltam.
A kocsit beindítva (kissé gyorsabban a kelleténél) Elláékhoz hajtottam.
Ott megálltam, és kiszállva csöngettem. 2 másodperc múlva megláttam a cicás pulcsit, mellette...egy fekete dzsekivel?
Fejjebb nézve egy szőke fejet láttam meg, napszemüveggel. Sokkal feljebb ért Ella barnás hajától-mint valószínűleg mindenki más.
Komótosan sétáltak felém. Mindketten...
-Sziaaa!-visított a lány. Egy halvány mosoly keretében visszaintettem.
A fiú csak odajött elém, én pedig ránéztem...A haja tökéletesre volt nyírva, nem az a pávás fajta, de nem is gomba. Finom arccsontját kiemelte a napszemüveg. Telt szája ívével pont kiegészítette markáns állát.
Már csak a korona hiányzott a fejéről...
-James Powrets.-nyújtotta a kezét. Mivel ez egy ilyen első benyomás, ezért megpróbáltam én is határozottnak, de egyben lazának is lenni.
-Adam.-mondtam egy torokköszörülés után. Felhúzta azt a szépen íve...mi? Mióta gondolok én ilyet bárkiről is? Pláne nem egy fiúról?!
-Nos akkor, csak Adam, megtudhatnám, mit is akarsz a hugommal tenni, miután beszáll a kocsidba? Megerőszakolod, megölöd, esetleg megerőszakolod és aztán megölöd?-és ezt halálkomolyan kérdezte.
-Igazából úgy terveztem, hogy beszáll a kocsiba, elhajtok a legközelebbi repülőtérhez, két jegy Hawaii-ra, hogy aztán örök életünkre ott táncoljunk fűszoknyában és kókuszmelltartóban. De mivel erről lemaradtunk, ezért a sulihoz akarom vinni, mielőtt még elkésünk.-mosolyogtam rá angyalian. Ő csak homlokát ráncolta, valószínűleg azon gondolkodva, hogy mennyi igaz a történetből, és mennyire vagyok buggyant.
-Rendben. De én ülök elől.-egymás szemét néztük, és vártuk, hogy ki bírja tovább. Hát, a lány vesztett.
Közöttünk ugrált egészen a kocsihoz, majd beült. Miután James-szel mi is követtük a példáját, beindítottam a kocsit.
-Öveket becsatolni!-szóltam hátra.-Jó kis utunk lesz-mosolyodtam el kissé ördögien, bár ők ezt nem láthatták.
**************10 Perc múlva
Éppségben megérkeztünk a sulihoz, kezünkben fagyival. Igen, még arra is volt időnk. Szeretem a kicsit...gyorsabb utazásokat.
-Mehetünk?-kérdeztem. Mindenki egy bólintással válaszolt.-Ell, ide adnád a táskám?
YOU ARE READING
Meleg Vagyok?!
RomanceApu munkája miatt New York-ba költöztünk. Los Angeles-ben hagytam a barátnőm, néhány ruhám, a barátaim, és talán a heteróságom...