-3-

566 45 9
                                    

...belépett rajta James. Ellával együtt nem láttam őket az érkezés óta, így azt gondoltam, mentek a saját termükbe. Arra nem gondoltam, hogy az a saját termünk lesz...

-Jó reggelt, mr. Rainbow!-köszönt vidáman, és egy kicsit beljebb lépett. Ekkor a lapockája tájékán megláttam egy nagy szőrcsomót...állj. Nagy szőrcsomó? Az Ella feje!

Nem akarja, hogy kiderüljön, ő is késett!

-Mr. Rainpow, Powrets, P-vel!-morogta pengeéles szemekkel válaszul a tanár.

James csak bólintott, és összeröhögött a poénján vihogó osztállyal.
Elindult a helyére, vagyis...mögém. Tekintetemmel végig kísértem minden mozdulatát, és amint rám nézett, a tankönyvemet kezdtem fixírozni.

Mióta kapom én el a tekintetem?

Megvártam míg leül, és hogy ne legyen túl feltűnő, kicsivel később felemeltem a fejem. Nagyjából az összes lány tekintete rajtam lógott, még Elláé is, aki sikeresen besunnyogott a bátyja mögött. Rámosolyogtam, mire a hidrogénszőke lány irigyen prüszkölt egyet. Nem akartam, hogy még a végén kiközösítsék (bár James miatt gondolom nem mernék), ezért intettem az irigynek, aki erre megnyalva a száját kacsintott egyet.

Azt hiszem, itt az ideje mással foglalkozni...

Egy ceruzabökést éreztem a hátamon, ezért odafordultam.

-Mi az?-suttogtam gyorsan, mert nem akartam, hogy már az első nap rossz pontot szerezzek ennél a tanárnál.

-Mikor akarod megfektetni Mindy-t?-vigyorodott el kajánul.

-Hogy mi van?-kerekedett el a szemem teljesen. Éreztem, hogy vér szökik az arcomba.

-Mi-kor a-ka-rod meg-fek...-kezdte el tagolni, de félbeszakítottam.

-Miért akarnám? Barátnőm van! Azt sem tudom ki az a Mindy!-akadtam ki teljesen.

-A szájnyalós. De hiszem, ha látom.-húzta meg az orrát, amivel nem tudtam mit kezdeni.

Értetlenül fordultam vissza a tábla felé, ahol a tanár már a háromnegyed részét felírta a táblára. Szerencse, hogy egyszer már megtanultam ezt...

Az óra végéig unottan hajtottam végre a feladatokat, és a csengőt igazi megváltásként éltem meg.

Előkaptam egy szendvicset, és a helyemen majszolva figyeltem, ahogy a többiek kisereglenek a teremből.

Amint egyedül maradtam, előkaptam a rajzosomat, és folytattam a rózsaszín macska színezését.

A fülesemen keresztül hallgattam a zenét, és belevesztem a rajzolásba.
Éppen ezért kaptam majdnem szívrohamot, amikor egy ujj a lap közepére mutatott.

Egyik kezem a mellkasomra szorítva, másikkal pedig a fülhallgatót véve ki néztem...James-re.

-Jézus atya úr isten! Ezt meg miért kellett?-dorgáltam meg.

-Ez meg mi?-vizslatta továbbra is a rajzomat.

-Egy..macska.

-Egy rózsaszín macska.-folytotta vissza kis nevetését, de aztán újra elkomolyodott.-Ellának rajzolod, mi? Mit akarsz te tőle? Elviszed a suliba...Udvarioskodsz...Rajzolsz neki...MEG AKAROD KÉRNI A KEZÉT?!-rakta össze a saját verzióját.

-Igen, persze, nem csak arról van szó, hogy szeretnék egy barátot az új városban, ahol összvissz titeket ismerlek, de téged is úgy, hogy azért akarsz meggyilkolni azzal a két szép szemeddel, mert kedves vagyok a hugoddal. De gondolkozzunk el, mi lenne ha még bunkó lennék vele? Miután megölsz, megidézel, és egy életen át hallgatnom kell majd a köcsögösködéseidet, meg szentbeszédedet arról, hogy ezért nem szabad másokkal illetlenül viselkedni. De kérlek szépen, mondd meg, mit csinálsz te most velem, ha nem gyanakszol, vádolsz, akadékoskodsz, és illetlenül viselkedsz?-néztem a legvégére a szemébe. Azt ugyan kihagytam, hogy valami őrülten hajt afelé, hogy lerántsam a padra, letépjem a ruhá...MI VAN?

Na ...ilyenre többé gondolni is tilos. Nem szabad.

De ha egyszer annyira kívánatos...

A fejemet kicsit megrázva néztem a szemébe, melyben a szürkeség egy viharra emlékeztetően vad csillogással bámult rám.

-Megmondom-kezdte suttogva, lassan felém hajolva-, mit csinálok azzal, hogy gyanakodok-hajolt még közelebb-, vádaskodok, és illetlenül viselkedek.-suttogta végül ezt már éppenhogy a számra.-Beindítalak.

Az időközben lecsukódott szemem most kipattant, és rájöttem...azt vártam, hogy megcsókoljon.

ÚRISTEN! SAJNÁLOM, HOGY MOST CSAK ENNYI LETT, DE ANNYIRA BELEVESZTEM AZ ÍRÁSBA, ÉS MÁR ELHAGYTAM AZ 1000 SZÓT, AMIKOR A TELEFON KIKAPCSOLT, ÉN PEDIG MAJDNEM KIVÁGTAM A TELEFONT AZ ABLAKON, MERT A WATTPAD NEM MENTETTE EL, ÉS....A KÖVETKEZŐ RÉSZT EMIATT KEDDEN FELTESZEM, ÉS MEGCÉLZOM A SZINTÉN 1000 SZÓT...TÉNYLEG, SAJNÁLOM EZT AZ 570 KÖRÜLIT...

csákány (>•<) 😞

Meleg Vagyok?!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang