Nem tudok mást mondani, csak azt, hogy sajnálom. De komolyan.
Nem írtam, mivel egyszerűen képtelen voltam rá.
Eddig nem beszéltem róla senkinek, de itt kiírom magamból, hátha valakit esetleg érdekel, és elolvassa...A suli alatt egyre éreztem a feszültséget, ami a szüleim között volt. Nem vagyok hülye, tudtam, hogy akkor IS vitáznak, amikor én nem vagyok ott...
Viszont, amikor bejelentették egyszer csak, hogy elválnak, valami..elpattant bennem.
Hirtelen a padlón éreztem magam, amiből egyetlen egy valaki tudodd visszarántani, a barátom.
Amit le sem tudnék írni, hogy mennyiszer köszönök neki, hiszen felesleges. Egyszerűen szeretem.És ez itt a baj. Hogy még mindig jelenidő.
Merthogy, nem sokkal utána kiderült, hogy..
Megcsal.
A legjobb barátnőmmel.A két ember, akiben teljesen megbíztam, és visszarántottak az életbe, visszataszítottak az eddigi legnagyobb gödörbe.
Nem bírtam elviselni..Éheztettem magam, mindenre ráhajtottam, de annyira, hogy semennyi időm sem maradt, és olyan dolgokon gondolkodtam, amiken nem lenne szabad..
Kimondom, depressziós lettem.Úgy éreztem, a nehezen összeragasztott szívem újra összetört, és a szilánkjai a lelkembe fúródtak. Nem bírtam. Nem volt senkim, kiközösítettek a társaságomban hamis pletykák miatt -amiket ők indítottak el...
Végül, bár nem vagyok rá büszke, megtettem az első butaságom.
Megvágtam magam.
Nem csuklón, vagy bármi olyan helyen, ahol látszik, a lábamon kezdtem.
Egy idő után viszont annyira durván csináltam ezt, hogy..nem tűntek el a hegek, mint az elején.Az már csak a véletlen műve, hogy észrevették, amiből az lett, hogy pszichológushoz járattak, "ápolót" rendeltek mellém, vagy mit..
De segített.
És ha van bárki, aki ezt elolvasta, és hasonlóan reménytelen helyzetben érzi magát..
Ne add fel.Mert bárhonnan vissza lehet térni, ha hiszel benne. Csak lásd magad előtt a célt.
Minden nap mondd el az aznapi pozitívumokat, ha kell, ha pedig nincsenek, akkor gondolj arra, hogy a holnap lehet, más lesz.
De ne tégy olyat, mint én. Megbántam.Ne tégy magad ellen semmit.
Nem éri meg.És, tényleg, ne haragudjatok, ha valakik hiányolták a részeket, de ez nekem borzasztó nehéz időszak volt. Az írásra gondolni sem mertem..
És hát..ennyi lett volna, sajnálom, ha csalódnotok kellett bennem.
~Hello
YOU ARE READING
Meleg Vagyok?!
RomanceApu munkája miatt New York-ba költöztünk. Los Angeles-ben hagytam a barátnőm, néhány ruhám, a barátaim, és talán a heteróságom...