Schimbare
Oare cand incepe cu adevarat viata? Care este momentul in care realizezi ca traiesti in adevaratul sens al cuvantului? Desi am doar nouasprezece ani simt ca viata a trecut pe langa mine. Zilele mele au decurs parca pe ,,repeat,, aceiasi ora la care ma trezesc, aceiasi scoala, acelasi program...
Am trait inconjurata de pereti de sticla, intotdeana protejata de familie, nu am fost niciodata o fire independenta care sa se descurce singura in orice circumstante. Preferam sa nu intru in contradictoriu cu nimeni pentru ca cearta nu a fost niciodata una dintre pasiunile mele si am preferat sa evit oamenii cu care nu ma puteam intelege. Sunt cu siguranta o persoana asociala si atipica, fapt pentru care nu am reusit niciodata sa ma apropii de oameni. Am o singura prietena care ma cunoaste din copilarie si care face probabil eforturi enorme sa suporte firea mea. Parca invidiez cateodata veselia si deschiderea ei catre oameni dar oricat as fi incercat sa-i copiez comportamentul niciodata nu am reusit.
Stiu ca viata mea se va schimba odata cu iesirea mea din Texas. Viata este plictisitoare cand nimic nou nu se intampla . Nu avem intotdeauna ocazii sa experimentam ci mai degraba ne invartim intr-un cerc programat.
Mi-am notat in agenda toate planurile de viitor, desi suna ridicol aici sunt toate dorintele si visele mele. Totul este despre studii, viitoarea profesie, proiecte universitare, calatorii si alte obiective mai putin importante. Orice am notat si pe orice plan, mai putin pe cel sentimental...
Nu am cunoscut niciodata sentimentul acela de care vorbeste toata lumea, care te face sa crezi ca ai fluturi in stomac, care iti umple ochii de lacrimi de fericire doar privind o persoana sau care te face sa zbori fara aripi...
CITEȘTI
Sa zbori fără aripi (fly without wings)
RomanceNu am cunoscut niciodata sentimentul acela de care vorbeste toata lumea, care te face sa crezi ca ai fluturi in stomac, care iti umple ochii de lacrimi de fericire doar privind o persoana sau care te face sa zbori fara aripi...