Descriere personaje principale
2
Adam DarkNăscut la 10/11/1997 in New Orleans, statul Louisiana, primul fiu la soților Ethan și Eveline Dark.
La 23/08/2005 rămâne orfan de ambii părinți aceștia decedând împreună cu fiica lor Jakeline în urma tragediei produse de uraganul Katrina.
Adam rămâne la vârsta de opt ani fără familie și fără casa fiind crescut de singura ruda rămasă în viata, bunica materna.La fix zece ani de la tragedie aceasta își pierde viata într-un accident moment în care Adam se hotărăște sa părăsească Louisiana. Acesta nu simte ca aparține locului care ia adus numai durere și se înscrie la cursurile de aviație din Florida.
Visul lui este sa călătorească și datorita faptului ca este un viitor Comandant de aeronava este tot mai aproape de al îndeplini.
Rămâne in Florida in ultimii doi ani iar aici o cunoaște pe Diana Gomez cu care se și logodeste deși nu este îndrăgostit de aceasta ci ii este doar recunoscător pentru toate lucrurile bune pe care ea le-a adus în viata lui.
Diana este fiica directorului de la institut, fapt pentru care Adam a avut parte de avantaje, de la cele mai multe ore de zbor, cea mai multa practica astfel devenind cel mai bun, având sub comanda mai multe tipuri de aerodine.El este un bărbat în adevăratul sens al cuvântului, decis și hotărât, încrezător și serios dar și romantic și cu un simt al umorului aparte.
Este un tip sensibil deși nu arata latura asta niciodată, purtând astfel o masca în fata oamenilor. Nici măcar prietenii nu îl cunosc prea bine, deși are putini, întotdeauna are secretele lui...
Nu vorbește niciodată despre tragedia din viata lui sau despre trecut.
Are o înălțime de 1,85 m, aspect atletic, tip atrăgător și dezinhibat.Este mereu în centrul atenției între prieteni și mai ales plăcut de fete provocând astfel o gelozie continua Dianei.
Este tipologia de bărbat cu o personalitate intensa care are multe de oferit persoanei de lângă el, dar care la rându-i așteaptă răsplata...
CITEȘTI
Sa zbori fără aripi (fly without wings)
RomanceNu am cunoscut niciodata sentimentul acela de care vorbeste toata lumea, care te face sa crezi ca ai fluturi in stomac, care iti umple ochii de lacrimi de fericire doar privind o persoana sau care te face sa zbori fara aripi...