Eerste gesprek

5 0 0
                                    

Het is zaterdag ochtend. Ik open mijn laptop en ga naar Facebook.
Het eerste wat ik tegen kom is een Lovatic groep waarin ik een meisje  tegen kom genaamd Emma.
Ze vraagt of iemand even in chat wil komen.  Ik stuur haar een berichtje  "wat is er gebeurd?"
Ze had zware ruzie met haar moeder en ze wou zo graag zelfmoord plegen omdat ze het allemaal niet meer zag zitten door haar zwaar verleden en haar slechte thuissituatie, maar gelukkig kon ik haar overhalen om te blijven. Na een paar dagen sturen begon het echt al goed te klikken.
Ik voelde me eindelijk zo gelukkig nu ik haar had gevonden. We kunnen elkaar alles vertellen en het tofste is dat we allebei fan zijn van Demi Lovato.

Het is nu al een maand verder en het klikt elke dag beter en beter tussen ons.
We skypen en sturen elke dag ook tijdens school. Het is maandag de schoolbel gaat,het is tijd om naar huis te gaan. Ik neem mijn rugzak en ga samen met een vriendin te voet naar huis. Ik neem mijn gsm uit mijn jaszak en zie 3 gemiste oproepen staan. Ik kijk van wie die gemiste oproepen zijn en zag Emma haar naam staan. Ik stuur een berichtje en vraag "waarom heb je gebeld?" Ze moest iets belangrijks zeggen zei ze. Ze zei dat ze gevoelens voor me had gekregen, maar ik wist nie wat is daar mee moest want ik val niet op meisjes. Dus ik vroeg haar om wat denk tijd.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Gewoon Lovatic's Where stories live. Discover now