20 senedir yaşıyorum ve hayattan çıkarabildiğim tek ders 'Kimseye kendinden fazla değer verme' eğer bu uygulanmazsa kendinize kalıcı etkiler bırakabilecek zararlar verebiliyorsunuz.Bir baktın aşık oluyorsun,ölü taklidi yap geçer.
Sevdiğini söyle gitsin diyen arkadaşlara her zaman uyuz olmuşumdur,aslında birnevi doğru.Söylediğin an giderler,asla kalmazlar.ve en acısı da nedir bilir misiniz ? Sevdiğinizi öğrenirse aranızdaki tatlı arkadaşlık da biter.Bu yüzden sakın ama sakın ona sevdiğini söyleme.YAŞASIN PLATONİK AŞIKLARIN ONURLU MÜCADELESİ !
Erkekler her zaman düşüncesiz ve bok kafalıdırlar,kızların duygularını umursamazlar,her hareketleri umut vericidir.Tabi suç sadece erkeklerde değil.Bir erkek kıza 'Selam' mesajı attığında bile bir kız umuda kapılabilir.Kızların görüşlerinde yakışıklı erkeklerle sadece arkadaş kalma yoktur.Kızların kankaları tipsiz ve matrak tipler olmalıdır.
Sonuç olarak kankam diye hitap ettiğim kişiye 6 senedir platonik aşığım ve şu anda o evleniyor,ben mi ah evet.Ben de nikah şahitleri oluyorum.Ne hoş değil mi ?
Aşşağıya yazacağım şeyleri okursanız sevinirim.
Yaşadığım ve yaşayacağımı tahmin ettiğim şeyleri sizlere anlatmak istedim arkadaşlar.Hikaye kurgu değil.Çoğu gerçek.1. bölümü yayınlamak için sabırsızlanıyorum yorumlarınız önemli,hikayeyi beğeneceğinizi umuyorum