Gizli Numara Gizli Mesajlar

37 4 4
                                    

Sabah uyandığımda okula gitmeden önce kahve içmek  ve duş almak için vaktim vardı.Sıcak su olduğundan emin olduktan sonra duşa girdim.Sıcak suyun altında olmak bana her zaman huzur verir.Bu yüden duşta epey oyalandım.Duştan çıkıp yeni aldığım Masimo marka siyah çoraplarımı ve hardal rengi sarı eteğimi giydim.Üzerine dar siyah bluzumu ve eteğimle aynı renk deri ceketimi giydim.Uçuk ve farklı giyinmeyi seviyorum,herkesten farkı olmalı insanın.Üniversitenin en iyi yanı serbest giyinmek bence,sıkıcı ve zorunlu okul formaları yok.Saçını zorunlu toplatan,bilekliklerine dikkat eden birsürü gereksiz insan yok.Saçlarımı düzleştiricimle dalgalandırdım ve eyeleyener sürüp mutfağa indim.İnsanın başkalarını düşünmeden kendine zaman ayırabilmesi kadar huzur verici birşey olamaz bence.Tabi çok da oyalanmamak gerekir.Benim şu an yaptığım gibi.Kahvemi aceleyle içtim ve çantamı alıp okula gittim.

Cemre sabahları odasında olmazdı,okula çok erken giderdi.Bu yüzden onun arabasından faydalanamıyorum maalesef.Benim eski külüstür tamire gitti,geri geleceğini sanmıyorum.Babamla bu konuda konuşsam iyi olur.Ben bunları düşünürken bizimkilerin yanına geldiğimi fark ettim.Cem,Derin,Ata,Kaan ve Aslı.Onlar varken neden Cemreyle oturduğumu düşünürüm hep ama artık iş işten geçti maalesef.Hemen gidip yanlarına oturdum,kızlara dün gecekimüsil olayını anlatmak için sabırsızlanıyordum.

'Selam herkese'

Dememle bi ağızdan selam demeleri bir oldu ki her zaman aynı şeyi yaparlar ve bu çok komiktir.Kızları müsil olayını anlatmak için sınıflardan birine geçtik ve yaptığım bütün salaklıkları anlattım.Aslı gülmekten yerlere yattı Derin de Gizeme acıdı.

Derin:Sen salaksın,gerçekten salaksın inanamıyorum ya

Aslı:Peki peki sonra,Berk ne yaptı ?

Yağmur:Gizem sıçarak uzaklaşırken büyük bir hayal kırıklığıyla kalakaldı,daha sonra herkes gitti ve biz de evi temizledik.Bu konu hakkında konuşmadık

Derin:Peki şimdi ne yapmayı planlıyorsun

Yağmur:Bilmiyorum ,hemde hiçbi bok bilmiyorum

Aslı:Bok diyince akla,hemen onun adı gelir Gizem Gizem Gizem

Bunun üzerine çok güldük.Benim matematik dersim olduğu için matematik sınıfına gittim.Ve bütün sıkıcılığıyla 100 yaşındaki matematik hocası derse girip sanki atlı kovalıyormuş hızıyla ders anlatmaya başladı.Çantamdan gelen ani titreşimle irkildim,iyiki telefonumun sesini kısmıştım.Telefonuma gelen gizli numara mesaja bakmak için telefonumu açtım ve mesajlara geldim.Lanet olsun telefonum yine donuyordu.Mesajlara geldim ve karşılaştığım şey ...

Bölümü tam yerinde bitirdim :DAADS:D:ASDSA:DAS gelecek bölüm için yorum atarsanız sevinirim.Tavsiyelerinie ihtiyacım var 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin