Nikah Şahidi

50 5 4
                                    

Hayatımın hatasını 2 sene önce yaptım.Ailemin maddi durumu iyi olduğu için babam beni İspanyada özel bir üniversiteye kaydettirmek isterken ben İstanbula gitmeyi tercih ettim.Antalyadan kopmak zor olmuştu açıkçası ama buna değerdi.Aşık olduğum kişi İstanbuldaydı,ve ben de kollarını açmış beni bekliyor sanıyordum.Hayallerim o zaman toz pembeydi.

İstanbula geldiğimde onu aradım.Telefonda sesi mutlu ve huzurluydu.Her zamanki ses tonu hiç değişmemişti.Ona üniversite için geldiğimi söylediğinde mutlu oldu o mutlu olunca ben de mutlu oldum.Sonra da Gizem mutlu olmuş tabi ben sonradan öğreniyorum bunu.Gizem Berkin sevgilisiymiş.Ulan bok kafalı Yağmur,ulan salaksın sen kızım.Çocuğun sevgilisi var istemiyo işte seni neden üstüne gidiyosun ki.Neyse ben Hukuk fakültesine kaydımı yaptırırken bana yardımcı oldu,anlarsınız ya şu torpil işlerinde.Ablasının arkadaşı dekan çıktı.Yani tutmayan puanlarımla Hukuk Fakültesinde okumaya hak kazandım.İlk 2 senemde onunla çok yakın oldum,hayatına girdim yani.Kardeşi olarak.Hatta o kadar yakınız ki utanmasa soyunur yanımda,hoş itirazım da yok ama.

Bugün telefonum çaldı,arayan Berk olunca uçarak açtım tabii.

+Yağmur,hazır ol sana 1 iyi haberim 1 sorum var

-Sorudan başla

+Nikah şahidim olur musun ?

Gelin ve bu konuşmadaki Ümit Besen dramatikliğini bulun.Ulan ibne,ulan hödük sen 24 yaşında neden evlenirsin.Sanat camiası için yapma bunu.Sendeki karın kaslarını toplasak Güllüoğlu Baklavalarının 1 aylık ihtiyacını karşılarsın be.Bu ne çoluk çocuk isteği bu ne monotonluktur.

Telefona 3 dakika cevap vermeyince konuşmaya girdi.

+Şaşkınsın biliyorum ama ben evleniyorum.Gizem sonunda kabul etti 

-Hadi ya ne hoş.Mutluluktan ağlayacağım şimdi Berk

+Gizemle düğün alışverişine çıkarsınız dimi kardeşim

-Hemen

+Neyse kapatıyoru tutmayayım seni öptüm..

Sonraki saatlerde yaptığım şeyler belliydi.Çikolata yemek,viski içmek.Hatta kendimi aşıp sigara bile içmek.Bir de müzik dinlemek

Nikahına beni çağır sevgilim,istersen şahidin olurum senin.Bu kadın kim diye soran olursa eski bir tanıdık dersin sevgilim.

Yeni bölüm için yorum ve beğeni önemli arkadaşlar.Hikayeyi beğenmeseniz bile yorumlarınız önemli (y)

Love MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin