Sabah erken kalkmaktan kim hoşlanır ki?Bence dünyadaki en gereksiz şey aşık olduğun kişinin müstakbel eşiyle sabahın 5'inde koşuya çıkmaktır.
Gizem tarafından 10 dakika önce uyandırıldım ve şimdi gözlerim kan çanağına dönmüş uykulu bir vaziyette yatağımda kendime gelmeye çalışıyorum.Cemreyi hiç uyandırmamaya karar verdim zira çok sevgili ev arkadaşım Gizemin yanında Berk ile ilgili bir pot kırabilirdi.Yataktan istemsizce çıktım ve lavaboya yöneldim.Neden Berk yüzünden istemediğim şeyleri yapıyorum ki ben ? Çok yakında 'Evli Mutlu Çocuklu' modda erkek olacak ve ben de 'Toz pembe hayaller vardı pembesi gitti tozu kaldı'modunda olucam.Berk Demet Akalını kendine idol belledi bu aralar.Tek hayali Evli Mutlu ve Çocuklu olmak.Ben de tam Sinan Özen modundayım Senin ağzını yerim ben,Kulağımdan öp beni,Yatıya gel.Sonuç olarak içim hep fesat.Tuvaletteki kişisel ihtiyaçlarımı (!) giderdikten sonra dolabımdan bulduğum ilk eşofmanımı giydim,telefonumu ve cüzdanımı aldıktan sonra dışarı çıktım ve kendimi İstanbul'un kalabalık ve yoğun sokaklarına aldım.İstanbulda geçirdiğim 2. Sonbaharım bu.
------------
'Ee Yağmur ilişki hayatın nasıl gidiyor ?'
'Hayatımda hala biri yok'
'Senin adına üzülüyorum,asla ben ve Berk gibi mükemmel bir ilişkin olmayacak.'
'Belki de olur'
'İmkansız biz aşığız birbirimize sen o kadar aşık olamazsın yapında yok zaten '
Hiç bu kadar dolaylı bir 'Belamı arıyorum' deme şekli duymamıştım.Kesinlikle bu iki aşığı birbirinden soğutmam lazım.Bir şekilde bunu yapmam lazım.
Ve bunu yapmak o kadar da zor değil :)
Günümün kalanı defterime notlar almakla ve eczanede geçti..Bu akşam Berklerin evinde bekarlığa veda partisi var ama bu nasıl saçma bir partiyse bayanlar da katılıyor yani fırsat bu fırsat
--------------
Berklere geleli 1 saati geçiyor.Gizem hanım daha yeni katıldı,her zamanki zevksizliğiyle iğrenç ötesi bir elbise giymiş.Şu an mutfakta Gizemin içkisine Müsil atıyorum.Her zamanki gibi Cemrenin mükemmel planlarından biri.Gizem şu an Berkin kuzenleri ve yeğenleriyle tanışıyor.
Gizemin yanına gidip omzuna hafifçe dokundum.Bana bakıp gülümsedi,mat kırmızı rujuyla ki bu ruju ona Berk almıştı.Ona içkiyi verdim ve keyifli bir şekilde içmesini sağladım.5 dakika sonra yüzündeki o rahatsızlanmayı fark ettiğim anda
'O zaman Berk ve Gizem için kadeh kaldırıyorum' dedim.7 kişi ayağa kalktı ve şampanyalar tekrar patladı.Berk gizemin elini tuttu ve yanımıza getirdi.Ellerini tuttu ve konuşmaya başladı.
'Hayatıma iyiki girdin seni seviyorum Gizem'
'Ben de seni seviyorum ve lavoboya gitmeliyim'
Berk Gizemin kaçamak yaptığını zannetti ama o gayet ciddiydi aslında.Gizemi dudaklarından öpmeye başladığında gerçekten canım yandı.Ve sonra midem bulandı çünkü Gizemin harika (!) elbisesinin altlarından kahverengi ve sulu vıcık vıcık bir şey (kaka)dökülmeye başladı.Daha sonra odayı saran o kokuyu,o sis bulutunu kusanları hatırlıyorum.Bi de şu an midenizi bulandırdığımı biliyorum
Bölümü beğendiniz mi ? Yorumlarınız önemli..