Tom:
Jako skoro každé ráno mě probudil Mattův řev. Tentokrát ale nezpůsobený mnou! Takže to bude možná něco horšího než rozdrobené sušenky, nebo schovaný zrcátko pod postelí. Vyhrabal jsem se teda radši sám z postele.
"EDDE?! TOME!? KLUCI! POJĎTE SEM! "
řval na celej barák. Co může bejt sakra tak důležitý?!Sešel jsem teda dolů, kde se už Edd pokoušel uklidnit Matta.
"Co se děje? "
"On... ON SE VRÁTIL! VIDĚL JSEM TO! '
"Kdo? Cože? Edde co se stalo?"
"Matt... Prý viděl auto kde... Byl Tord. "
"BLBOST! VŽDYŤ JE MRTVEJ! Určitě jsi si ho spletl! "
" Ne! Ještě se na náš barák díval! Byl tam ještě s dvěma lidma! " mával okolo sebe Matt.
"No. A to je důvod proč to Tord nebyl. On. Nikoho. Nemá! "
"Ale... " zasekl se Edd.
"Zapomeň na to! Prostě není, nebyl a nebude! "JAKO FAKT?! ON SI MYSLÍ ŽE HO VIDĚL?! BLBOST DESÁTÝHO STUPNĚ. Matt má dost velkou fantazii na to aby si to vymyslel. Takže je to blbost! Vždyť...
Ále! Prostě si to vymyslel a hotovo! Nepřežil by to přece.''Tak. A už o něm nechci slyšet ani slovo."
Patryk:
Zaparkoval jsem co nejblíž ke vchodovým dveřím. Abych pravdu řekl, ani objednávat jsme ho nemuseli. Myslím že spíš uvítali že jsme ho sem zase zatáhli.
Sedli jsme si do čekárny. Moc lidí tu nebylo až na pár dětí. To ho vytáčelo jelikož když někdo nemá rád děti, ty děti jeho jo. Paul se snažil ty prcky odvádět pryč ale... Tak jako tak byl Tord našvanej. Ze dveří naproti vykoukla Stef. (Sorry guys! Já musela xD) Když tu Torda měli poprvé, většina to s ním vzdala. Stef ne. Možná to bylo tím že si byli dost podobní v povaze. Jen na mě ukázala ať jdu blíž. Nečekal jsem a zvedl se.
"Paty... Co se zase stalo? "
"Ehm... Jak to jen říct... "
"Fajn... Jsi si jistej že mě neumlátí tou... věcí? "
"MNO... "
"Takže to je blbý? "
"J-jo? "
"Ok. Přiveď je. "
"Je? "
"Je. Budete tu všici. "
No..... To asi není úplně dobrý nápad ale... Doktor je doktor. Vykouknul jsem ze dveří a ponoukl Paulovi ať ho přivede.
"Ahoj Torde. " pozdravila ho až moc provokativně Stef.
"No nazdar. Řeknu ti to rovnou ať se nezdržujeme. Jsem debil, schizofrenik, blázen a - "
"A to mi stačí. Vím všechno. "
"COŽE?!" vyhrkli jsme všichni. Ani jeden jsme nevěděl kam tim míří a jestli ví opravdu VŠECHNO.
"Pf. Myslíš že nemám svoje informace? Čekala jsem že ho přivedete kluci. A proto mám takové menší překvapení. "
"Překvapení?! "
"Ano. Asi nemáte byt co? "
"No... Ne jsme na základně. Proč? "
"Budeme muset udělat základní změnu. A velkou. Teď se nic neděje že? A armáda je teď v podstatě zavřená a nic nedělají že? Takže... Mají volno. Do té doby než se něco bude dít teda. Takže se všichni vrátí domů. Problém? Vy nemáte domov. Takže by jste tam zustali ale... Mám zde řešení! "
"Si myslíš že udělám to co jsi řekla co? " dal si nohy na stolek Tord.
"Pozor. Já si to nemyslím já to vím. A z poloviny je to hotovo. Když jsi šílel v pokoji, jaksi si předal velení na osobu hned pod tebou. A to jsou tihle dva. Jenže oni jsou s tebou takže to padá o stupeň níž. A ten dotyčný to schvalil. Překvapeni že? Nebyl to můj nápad, takže si to vyřiď pak s ním a né se mnou."
"To... To není možný! Nemůže se to jen tak rozpustit! Nedal jsem svolení! "
"Ale já jako tvůj psychiatr ti ho doporučuju dát. Hele. Ber to takhle. Vždycky je můžeš svolat zpět. Jen budou prostě v době neaktivity doma. A tobě to vyřeší dost problémů. Tak co? "Tord se podíval na mě a na Paula. Musím říct že tohle je v celku dobré řešení. Mě se líbí teda... Bylo by to lepší pro všechny. I pro nás... Tord přikývl. To... Jsem nečekal. Tohle by v normálním případě neudělal ale když Stef ví co se stalo.... Taky bych to přijal. Stef po něm hodila tužku a papír. Podepsal to. On to doopravdy podepsal! Ona fakt ví jak na něj. To by se mě s Paulem asi nepovedlo no...
"Fajn. Kde budeme bydlet?" odložil propisku na stůl.
"To se ještě zařídí. Zatím dnes zůstanete tady. "
"Řekla jsi že pro nás máš bydlení! "
"Mám. Jen... Si to musíte zařídit vy. Mám pro vás bydlení v tom případě že v tamtom to nevyjde. Takže šup! Dělejte co myslíte! "
Stef zašla do další místnosti.
"Ale pozor! Tom má novou harpunu... "
ČTEŠ
Eddsworld - Jedna cesta zpět [DOKONČENO]
FanfictionTord po nevydařeném útoku odjíždí domů. Nebo... Spíše do jeho základny. Edd, Matt a Tom bydlí v novém domě, užívají si srandu a vůbec se tím už netrápí. Ale on? Co s ním teď bude? Proč ho to vlastně napadlo? Postavy náleží mě a EW. Dílo nijak není s...