Dáreček

412 50 13
                                    

Paul:

Pomalu ubíhaly dny... Překulil se celý týden a bylo pondělí. Seděli jsme s Patym na gauči a sledovali televizi.

Nuda se pomalu rozlehala domem. Ostatní nebyli doma, šli někam do města či co. Během týdne se k nám taky dostala zpráva od Teda, že pokud chceme ještě vidět Torda máme čas jen do pondělí. Takže do dneška... Asi se chystá spáchat sebevraždu? Nebo zabijou? Nevím. A je mi to ukradený... Už je pro nás cizí. Tohle jsme si nezasloužili. Nikdo z nás.

"Co budeme dělat? " zeptal se Paty po nekonečném přepínání programů.

Pokrčil jsem rameny a pohledem zajel do rohu pokoje, kde byl ten starej dárek pro Edda.

"Měli bychom se toho zbavit. Než to tady exploduje. "

Vstali jseme a opatrně přenesli krabici ven k popelnici.

"Fajn. Asi to hodíme do auta a zavezeme někam daleko. Takhle by to bouchlo tady. Skočím pro klíče. " řekl jsem Patymu a odešel domů hledat klíče. Samozřejmě zase nebyli tam, kde měli být takže jsem musel prohrabat všechny šuplíky. Najednou se ozval křik zvenčí.

"PAULE! PAULE! TOHLE MUSÍŠ VIDĚT! " řval Paty. Vyběhl jsem ven a uviděl něco čemu se nedalo věřit. Paty jen seděl u té rozbalené krabice s šokujícím výrazem.

"To... Není možné! Musí v tom být nějakej háček! " chytnul jsem se za hlavu. Ten dárek... Byl to čepovač coly. Nahoře byl barel s colou a dole plechovky které se plnili.

"Nic v tom není! Zkoušel jsem to a nic! Nic nevybouchlo, všechno je nastavené tak jak má být! "

"Paty! Musí v tom něco... Něco bejt! Vždyť... Vždyť nás podvedl! Viděli jsme to! Bylo to v televizi, Tim to potvrdil, dostavil se pozdě na Eddovu oslavu plus začal šílet! Musí tam něco být! "

"Paule... Myslím že tohle je jeden velkej omyl... Nic v tom není! "

"Ale... Ale ty reportáže! To že přicházel pozdě domů a... A.... Ne! Edd tu krabici musel vyměnit! "

"Těžko, když je na ní podepsanej Tord... "

"Musíme si pustit ten záznam znovu... "

Běželi jsme dovnitř k počítači kde byl záznam. Pustili jsme si to zpomaleně a zjistili jednu věc... Ten člověk byl zády k nám. Jinak by jeho silueta klapala pusou... I ta řeč... Nebyl to úplně on ale... Nikdo jiný takový není! Musí to být chyba! Pak ale nastal ten okamžik. Na posledních pár snímků bylo vidět postavu z profilu.

"To není možný... "

"Vážně je to... TIM? "


Lidičky... Omlouvám se že dlooouho nevyšla kapitola. Ale nebyl čas ani chuť. Tady máte obrázek Tima na uklidnění :D těším se příště - Stef

Eddsworld - Jedna cesta zpět [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat