Diğer yaşam formları 2

74 4 0
                                    

Peygamberimiz miraca çıkmış ve ona tüm zamanlar gösterilmiştir. Gosterilmekle kalmamış ögretilmistir. Bizim hangi zamanda olduğumuzu bundan sonra ne olacağı ismimizi öğrendi. Hatta ismimizle beraber kimlere
akraba olduklarımızı bilir ve tanır. Bu zamanda ki teknolojiler bile ona gösterilmiştir. Bu yüzdendir ki ahir zaman hadislerinde  teknolojiden haber verilir. Peki peygamberimiz neden ashabina bildiği teknolojiyi ögretmemis insanlar daha müreffeh yasasaymis ya! Arkadaşlar eğer öyle bir şey yapmış olsaydı kıyameti daha erkene alırdı. Yani dünyanın kaderine etki yapardı. Savaşlar çoktan başlamış ve bitmişti insanlık yok olmuştu. Bu yüzdendir ki yecuc mecuc kıyamete yakın zamanda salınacaklardır. Hz. Idris as a teknolojinin. Tüm imkanları ögretilmisti. Zaman sonra kavmi tıpkı içinde bulunduğumuz dünya da olduğu gibi bu teknolojiyi kötüye kullandılar. Allah ceza olsun diye ilk kıyameti koparmıştı yani Nuh tufanı olmuştu. Teknoloji yerin dibine geçti ve yok oldu. Halen kalıntıları bulmak mümkündür, misal sümer kalıntılarında bu teknolojiyi eserlerinden taşlara oyulmuş resmi edilmiş şekilde görmek mümkündür. Neden figür çünkü insanlar bu teknolojinin yok olacağını biliyorlardı, bu yüzden en sağlam kalıntısı kalacak şeye resm ettiler bu bazen taş plaklar oldu bazen ise kayalıklar oldu. Sonuç uzaylılar ile üst düzey  dünya yöneticileri  arasında bir antlaşma olabilir. Ya da Allah in bir sınırı vardır ve bu sınırı çignemekten korkuyor olabilirler. Peki neden ne şekilde üst düzey insanlar arasında anlaşılsın?

Metafizik aforizmalar#wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin