robert pattinson AŞKTIR ÖLÜMDÜR..............

883 48 17
                                    

BEN SADECE ONLA İLGİLİ BİLDİKLERİMİ VE NASIL BİRİ OLDUĞUNU ANLATCAM

                                           ROBERT PATTİNSON KİMDİR????

Herkes onu Vanity Fair (yüksek zümre) filmi ile tanıdı.Aslında o filmde olması bile şansmış :))) <3

Ama o yılmadan yine de ajansa katıldı ve Rawdy rolünde rol aldı.

2. olarak da ''The Ring Of The Nibelungs'' filmini oynadı.Bu filmi isteksiz oynasa da tuttu.Burda Giselher rolünü oynadı ve yine çok tatlı idi.Böylelikle 2004 de ki filmleri bitmişti.

2005 de herkesin bildiği gibi ''Harry Potter Ateş Kadehi'''nde rol aldı.Burada Cedric Diggory rolünde idi ve bu filmi 2005 deki sinema filminin sonu idi.

2006 da ''The Haunted Airman'' filminde rol aldı.Burada da bilindiği gibi ''Toby Jugg'' rolünde yine kızların kalbini çaldı :). bu filmi ise 2006 da ki son sinema filmi idi.

2007 de ''The bad Mother's Handbook'' filmi ni çekildi ama isteksizdi ve tutmuyacağını düşündü ama ;şansı onu yine yendi :).Buradaki rolü ise ''Daniel Gale'' rolünü aldı.VE yine buda 2007 deki son sinema filmi oldu.

İşte asıl filmi olan Twilight,New moon,Breaking Dawn 1-2 oynadı bu film tam 5 senesini aldı.(2008 2009 2010 2011 2012).Bu arada Kristen Stewart ile ilişkisi başladı.Bu film arasında 7 tane film çekti.Alacakaranlık ta rolü Edward Cullen de.

2009 da 3 tane film çekti.İlk olarak ''The summer house'du.Buradaki rolü Richard dı ve yine çok tatlı idi.2. ''Little  Ashes'' dı.Burada ''Salvador Dali'' rolünde oynadı.3. ise ''How To Be'' oldu ve burada Art rolünü aldı.Böylelikle 2009 daki filmleri bitmiş  oldu.

2010 ise herkesin bildiği gibi ''Remember Me'' oynadı ki burada çok tatlı olmuştu. Burada Tyler Hawkins ile seyircinin karşısına çıktı.:)<3. buda 200 daki son sinema filmi idi.

2011 de ''Water For Elephants'' da oynadı. Rolü ise Jacob Jankowski yi oynadı.Buda onun 2011 de ki son filmi oldu.

2012 ise onun için çok zor geçti.Hem 2 filmde oynadı ve hem de şoklar içinde bir zaman geçirdi.1.Bel Ami filminde Kristen Stewart ın onu aldattığını öğrendi ve onla gerçek olarak artık ilişkisini bitirdi.Rolü ise Georger Duroy du.2. film ise Cosmopolis yani en çok tuttan 2. film.Burda rolü Eric Packer di ve böylelikle onun anlatmam bitti :))

OKUYAN ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM VE YILDIZ VERİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

robert pattinson AŞKTIR ÖLÜMDÜR..............Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin