Ma aflam deja acolo, in fata nenorocitului de bar sau naiba stie ce o fi, intr-un fel ma rugam sa nu vina, majoritatea spuneau despre el ca nu era cel mai bun baiat cu care as putea iesi, toti ii cunosteau caracterul si felul in care se juca cu fetele, insa imi spusese ca de mult vroia sa ma invite, asta m-a facut sa ma gandesc ca poate chiar ii placea de mine, ca tot timpul in care a ezitat sa ma invite era timpul in care el vroia sa isi dovedeasca faptul ca sunt genul lui de fata. Uneori ma gandeam cu groaza la faptul ca poate in tot acest timp ma privea pe ascuns, incerca sa vada cu ce fel de oameni ies ce fel de persoana sunt sau chestii care i-ar putea dovedii lui ca nu sunt cea mai buna idee.
Imi iau telfonul sa o sun pe Beatrice sa vina sa ma ia, nu aveam de gand sa mai astept nici macar un minut acolo, caut numarul ei privesc inca o data in jur sa ma asigur ca nu e prin jur si apelez, apoi simt doua maini cum ma inconjoara bland
-Sunt aici frumoaso, sper ca nu aveai de gand sa pleci.
Inchid apelul, ma intorc si privesc in ochii lui patrunzatori
-p-paai, spun eu balbaindu-ma, credeam ca nu mai vi
Imi dadea emotii teribile,felul in care ma tingea cu mainile calde pe solduri, era atat de puternica senzatia incat puteam jura ca mii de fulgere imi strabateau haotic trupul.
-Ma tin de promisiuni, plus de asta, nu as rata o intalnire cu o fata ca tine in veci.
Ca un adevarat gentleman ma conduce pana la intrarea in local, imi deschide usa apoi ne asezam la o masa, ne-am petrecut cateva ore bune doar stand acolo si consumand bauturi alcoolice, apoi ne-am ridicat sa dansam, era in jur de trei dimineata cand am iesit din acel bar pe usa din spate in timp ce ne sarutam ca ultimii drogati, cel putin eu eram cu adevarat una. Alcoolul se zbatea in venele mele amestecat cu sangele, inima imi batea cu putere si il simteam pe el atat de aproape de mine.
-Vi cu mine?ma intreaba el
-Oriunde.ii raspund fara nici o urma de ezitare.
Ne urcam in masina lui si in main putin de 10 minute am ajuns acasa.
Ne-a intampinat cainele lui, un lup destul de mare, urasc cainii, ii detest, dar puteam sa trec peste avand in vedere aspectul stapanului.
Livingul era imens, dar aproape gol, aveam impresia ca se mutase de curand, sau probabil nu, o canapea destul de veche statea in mijlocul incaperii, in fata ei o masuta de lemn joasa pe care statea asezata maret o sticla de Jack Daniel’s pe jumatate goala.
-Fa-te comoda, ma intorc intr-o secunda.imi spune el in timp ce urca impiedicat scarile.
Probabil merge sa isi ia un prezervativ, dar nu e ciudat ca nu are unul la el? Orice barbat are, cred.
Ma gandeam eu cant timp inspectam teritoriul cu mare atentie.Nu dureaza doua minute ca il vad cum coboara in acelasi stil impiedicat scariile apoi se tranteste pe canapea tragandu-ma si pe mine peste el.
-Parca ti-am spus sa te faci comoda.
Isi lipeste buzele de ale mele, sarutul lui era atat de pasional incat ma excita, chiar ma facea sa ma simt ciudat, nici un baiat nu ma atinsese inainte asa, il lasam sa imi strabata corpul cu mainile lui mari si puternice, buclele lui imi atingeau obrajii in timp ce sarutul devenea din ce in ce mai salbatic.Nu stiam daca era bine ce faceam dar la 19 ani majoritatea fetelor au facut asta, asa ca i-am dat drumul. L-am simtit cum incet imi ridica tricoul ajungand sa il dea jos, il scoate apoi pe al lui, tatuajele care se intindeau gratios pe intreb bustul lui nu ma impiedicau sa nu observ abdomenul bine lucrat, pectoralii erau atat de tari si bine formati, mainile lui continuau sa imi maingaie spatele ajungand sa imi deschida sutienul, scapa intr-un mod elegant de el acuncandu-l langa canapea, imi lipesc pieptul de el lui si continui sa il sarut.
Odata scapati si de pantaloni, ma intinde pe canapea si se aseaza peste mine, cu grija mi-a scos cilotii rosii din dantela elastica iar apoi l-am ajutat sa ii dam jos si boxerii lui Kelvin Klein negrii si ii arunc intr-un alt colt al incaperii.
In momentul in care mana lui a ajuns pe clitorisul meu am scos un geamat foarte ciudat, nu fusesem atinsa niciodata acolo iar el s-a oprit si a chicotit
-Esti virgina.
-Da sunt!
-Cine si-ar fi inchipuit. Continuam?
-Nu ma opresc aici, fa-o Styles!
Asa ca nu s-a oprit si-a continuat treba in cel mai elegant mod, m-a penetrat avand grija sa nu ma doara prea tare, mi-a oferit placer timp de cateva minute bune apoi am adormit cu capul pe pieptul lui, Harry ma tine strans in brate, eram a lui.
Auzeam vag cum vibra telefonul, banuiam ca era undeva pe noptiera, imi intind mana insa nu dadeam de nici o noptiera, nu atingeam nimic in partea dreapta unde obisnuia sa stea telefonul si lampa, nimic. Ma ridic speriata si constat ca eram dezbracata, invelita cu un cearcef alb dar cel mai grav, nu eram in casa mea.
-Buna dimineata, cum ai dormit?
Nu puteam sa ii raspund, statea in usa de la bucatarie se se holba la mine cu un ranjet pervers pe fata, il priveam socata si nu stiam ce sa ii spun.
-Pai, da, cred ca, da.
-Uite, pune asta pe tine. Imi arunca un tricou alb in brate. Ti-am pregatit un ceai, pot sa iti fac ceva de mancare daca vrei.
-Nu, nu, e..ok, mersi.
Mi-am tras pe mine chilotii apoi mi-am luat tricoul care imi era destul de mare.
Am luat cana plina cu ceai in mana si m-am apropiat de fereasta, il auzeam cum fosnea ceva in spatele meu si ma intorc, cearceaful avea o mare pata rosie, ma rugam sa nu fie ceea ce credeam eu, adica atata timp am tinut la virginitatea mea si m-am lasat dusa de val din cauza lui, clar, nu aveam nici o scuza, dar , Harry era pur si simplu superb,felul in care impacheta cearceaful uitandu-se la mine si zambind incontrolabil stia ca eram socata sau ca nu imi aminteam ce am facut, probabil stia cat de mult bausem si mai mult ca sigur stia ca profitase de starea mea, dar nu il invinovatesc, si eu as fi facut-o.
-H-Harry..noi, sti tu..
-Judecand dupa pata asta, da baby, am facut-o.