3

2.5K 109 11
                                    

'SAAAAAAM WAKKER WORDEN' blert mijn zusje als ze mijn kamer in komt stormen.
'Jaa rustig, opdonderen nu.'

Even later zit ik aan m'n ontbijt. Ik krijg alleen niets binnen omdat ik steeds moet denken aan wat er gister gebeurd is.
'Sam? Is er iets?' Vraagt mijn moeder bezorgt.
'Uh nee' antwoord ik en storm snel de trappen op.
Ze mogen er echt niet achter komen.

Als ik arriveer op school zie ik hem al staan. Liam dus. 'Hey Sam, vanmiddag bij jou voor muziek?'
'Uhm Okay?' Zeg ik vragend en loop zo snel mogelijk weg. Wat is hij raar zeg.
-------
Aan het einde van de dag wacht ik bij zijn kluisje.
'Heey' klinkt er al snel.
'Hai'.
'Zullen we maar gaan?' vraagt Liam dan nadat hij zijn jas heeft aangedaan.
'Okay'.

'Wow woon jij hier?' vraagt hij wat later als we bij mijn huis zijn aangekomen.
'Nee Donald Trump woont hier nou goed? Natuurlijk woon ik hier!'
'Oke, op school ben je dus de stille guy en nu de drukke met humor? Had ik nooit verwacht.'
'Ben jij op school de badboy en nu de gevoelige zachtaardige? Had ik ook nooit verwacht.'
'Touchè'
'Wil je wat drinken?'
'Ja wodka graag. Nee doe maar cola'
'Okay ga maar ergens zitten , dan pak ik het wel.
Ik loop naar de keuken en besef nu eigenlijk pas dat "de badboy" bij mij in huis zit. En dat we een weddenschap gaande hebben. Op hem kan ik toch niey verlieft worden, kan ik? Oke,
Misschien op die spieren en dat gezicht en die haren en die kledingstijl maar nooit op die personaliteit toch?
'He lukt het?' Schreeuwt Liam vanuit de woonkamer.
'Ja hoor' zeg ik liegend als ik twee glazen pak en ze inschenk.
'Zullen we maar beginnen?' vraag ik om de awkward stilte te verbreken.
'Ik dacht zelf aan iets om elkaar wat beter te leren kennen' zegt Liam dan aarzelend.

Gayme over (BxB) FINISHEDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu