Een paar dagen later mocht Liam alweer naar huis. Hij gaat nog niet naar school, maar kan voor de rest wel weer alles. Goddd wat ben ik blij dat hij terug is. Ik ga zitten op de bar kruk en kijk naar hem wanneer hij strompelend naar binnen komt gelopen. Hij heeft z'n Olaf shirt weer aan. Nu ben ik happy.
"Heey, lekker geslapen?" vraagt hij.
"Euh nee."
"Waarom niet?"
"Hmm jij sliep niet naast me?"
"Hey Sam, vind je me nou leuk?" Vraagt hij knipogend.
"Nee ik vind je echt een naar kreng.. Duhhhhh is dat niet duidelijk dan?"
"Hmm dus.. dus is het Gayme over?"
"Ik.. Ik denk het?"
Ik sta snel op en sluip naar m'n kamer.
My god what did I just doooo?
Ik heb zojuist aangegeven dat ik Liam leuk vind, waarom? Ben ik achterlijk ofzo? Waarom is dat überhaupt een vraag? Tuurlijk ben ik retarded, aangezien, nou ja IK ZOJUIST MIN OF MEER GEZEGD DAT IK LIAM LEUK VIND.. Lord help me, should I start praying? Maaaar nu mag hij verzinnen wat ik voor hem moet doen.. Oh my god.
--
Ik loop de woonkamer weer binnen, "Liam, wanneer ga je naar school?"
"Ik denk waarschijnlijk volgende week ofzo, kijk wel even. Maar goed, de deal was: degene die voor de andere valt moet iets voor degene doen naar keuze, remember?"
"Ja ja weet ik nog ja"
"Ik ga maar wat leuks verzinnen" grijnst hij met een knipoog.
---
Liam is ondertussen naar school, we hoeven gelukkig geen lied meer te schrijven van Meneer Platina. Zijn vrienden doen wel vet raar tegen me enzo, heeft Liam het verteld? Vind Liam mij überhaupt wel leuk?Hey peeps, ik heb echt 3 eeuwen niks gepost, EN HET SPIIJJJT MEEEEEEEEEE.. I hope you can forgive me and so. Maar goed, ook dit boek gaat zijn einde naderen, nog maar een paar stukjes te gaan...
x kaasje
JE LEEST
Gayme over (BxB) FINISHED
Romance'Ik zweer dat ik jou in een maand op mij verliefd kan laten worden' DISCLAIMER: Niet bedoeld om iemand te beledigen en dat soort dingetjes. "A game is never just a game". ~cover-@IrisTheDonut