Zo gauw als ik het slechte nieuws hoor ren ik naar buiten en pak m'n fiets. Omg Liam.. wat heb je gedaan... ik roep snel dat ik naar n vriend ga en laat thuis ben.
---
Zodra ik aankom zie ik dat het voornamelijk erg rustig is. Dametje hier, mannetje daar. En. Liam. In een kamer. Afgezonderd. Ik probeer onopvallend naar binnen te komen maar wordt al snel tegen gehouden.
'En wie ben jij' zegt een meisje van mijn leeftijd.
'Ik ben Sam. Jij?'
'Allison.'
'Oke leuk' zeg ik en duw haar weg zodat ik naar Liam kan.
'Hggskkaaahdhd' komt er uit m'n mond. Al weet ik niet precies hoe ik dat kon produceren.
'Liam wat heb je toch gedaan' zeg ik zielig.
Hij ligt aan het infuus en heeft een been ingegipst(is dit een woord? Oke im pretty sure that i don't care xD)
Ook heeft hij een bebloed hoofd.
Zachtjes pak ik z'n hand vast en staar naar hem.
'Kan ik je helpen?'
Ik draai me met een ruk om en kijk in de ogen van een oude vriendelijk uitziende man. Hij is de dokter denk ik.
'Uhm ja. Hoe gaat het met Liam?'
'Eerlijk gezegd, slecht'
Ik trek een moeilijk gezicht.
'Wat heeft ie dan?' vraag ik bezorgt.
'Hij heeft een gebroken been, gekneusde rib, verdraaide pink, maar bovenal hebben we iets geconstateerd in z'n hersenen. We weten niet precies wat het is dus houden we hem voorlopig in kunstmatige coma' zegt de man.Direct barst ik in tranen uit. 'Dit kan niet waar zijn, Liam wordt beter alsjeblieft. Je bent het enige wat ik nog heb.. mijn familie accepteert het vast niet dat ik homo ben, vrienden heb ik amper.. jij bent het enige Liam.' kraam ik zielig naast zijn bed uit.
'Ja heel zielig hoor, maar is/was Liam ook gay?' vraagt die stomme Allison sarcastisch. Van mij mag ze uit het raam springen.. Ooh wacht.. we zijn op begane grond laat maar.
'Wat gaat jou dat aan?' Snauw ik haar toe.
'Misschien omdat ik z'n kind draag' zegt ze.
'Wacht... waar heb je het over?' Vraag ik stamelend..Ooehhh drama
JE LEEST
Gayme over (BxB) FINISHED
Romance'Ik zweer dat ik jou in een maand op mij verliefd kan laten worden' DISCLAIMER: Niet bedoeld om iemand te beledigen en dat soort dingetjes. "A game is never just a game". ~cover-@IrisTheDonut