Aman aman Bölüm Part1

15.5K 495 595
                                    

Ruhi benden akıllı çıkıp planımı anlamıştı.Tabi kardeş olduğumuzu bilmiyordu.Benden önce bıçağı plastik bıçakla değiştirmişti.
Ah aptal kafam onu kandırabileceğimi nasıl düşünürdüm.(Yazan da plastik bıçakla böbreği nasıl aldığını bilmiyor.Hangi kafayla yazdığını hatırlamıyor.)

(İnanmış gibi yapıyoruz.)

****

Ruhi yanıma gelip beni bağladı.

Ruhi "Senin amacın ne lanet olası?" diye bağırdı.

Çok utanmıştım ve ne yapacağımı bilmez haldeydim aklımda kardeş olduğumuzu ona söylemek geçti fakat son anda bundan vazgeçtim çünkü sevdiğim adamı seven biriyle aynı evde kalamazdım.

"Sanane lan amına kodumun lahana sarması "diye bağırdım.

Ruhi öfkeden çılgına dönmüş gibiydi. Derin bir nefes alıp fısıldadı.
"Ben seni severken sen nasıl beni öldürmeye çalışırsın?"

Şok olmuş şekilde gözlerine baktım. Ne yani Orkun'u sevmiyor muydu?

"Peki Orkun?"

"Ben Orkun'u sana yakın olmak için kullandım."diye hırlayarak yanıma geldi.

Yakalarıma yapıştığında korkmuştum. Hayır, beni öpmemeliydi. Biz kardeştik ya hu! diye düşnürken dudaklarıma yapıştı. Ellerim bağlı olduğu için itemiyordum. Kafamı sağa sola sallayarak kendimi dudaklarından ayırmayı denediğim sırada kapı sesini duyduk.

Onun burada ne işi vardı?

KARA SEVDA (ORKBERK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin