Şaşkın bakışlarımı kapıya çevirdim. Ruhi'nin burada ne işi vardı? Üstelik çok sinirli duruyordu.
Yanıma gelip kolumdan tuttu "Ne yapıyorsun sen? Bırak beni." desemde beni dinlemeyip koltuğa fırlattı. Orkun Ruhi'ye saldıracakken Ruhi hızlı davranıp onu duvara yapıştırdı ve yumruklarını yüzüne indirdi. Vay be, çok güçlüydü.
****
Uyandığımda ilk başlarda nerede olduğum yeri anlamakta zorlanmıştım. Hava çok soğuktu ve gelinliğim üzerimde yoktu. Korkarak etrafıma bakındığımda onu gördüm. Çok kötü bakıyordu.
"Demek uyandın he.."
Çıplaklığımdan utanarak vücudumu kapamaya çalıştığımda kıpırdayamadığımı farkettim.
"Boşuna çabalama, kas gevşetici iğne yaptım."
Yanıma yaklaşıp soyunurken korkum iki katına çıktı. Ben sadece Orkun'a aittim. O bana dokunamazdı!
Elleri bacaklarımdan kalçama ilerlerken içimden akan şeyi hissediyordum. Hayır! Şimdi olmaz! Kakam gelmişti. Konuşamadığım için bunu ona söyleyemezdim ve eğer eli oraya değerse sıçabilirdim.
Ellerini kalçama değdirdiğinde kendimi sıktım. Zavallı bağırsaklarım bu kasılmalar a dayanamadı ve kendini bıraktı. Böylelikle dışkım onun esmer tenine bulaştı.
"İğrenç!" Diye bağırırken yerdeki bıçağı aldı ve bana sapladı. Bir süre hareketsiz kaldım. Acıdan kıpırdayamazken Obama korkuyla oradan kaçtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA SEVDA (ORKBERK)
أدب الهواةBerkcan kapıyı çalar; Ruhi: kim o? Berkcan: tüpçü. Ruhi: tüpüm değilsin. Berkcan: o zaman senin tüpünü sikim. İRONİ AMK İRONİ (Yazım hatalarımı sikeyim)