In 851 Titani au fost eliminați de catre toți . Din interiorul zidului Rosé ( cred ca asa se numește ala din mijloc )
Toți erau bucuroși într-un fel pe o parte ca au reușit sa ii elimine pe toți si tristi pe de o alta parte deoarece oricând Collosal ar putea distruge din nou zidul ...
După ce Eren reușise sa o învingă pe Annie extenuat a fost dus intr-o camera unde era Jean ( fata de cal 😂) Mikasa si Levi .
Mikasa : Eren !
Eren : Mi...Mi... Mikasa ...
Mikasa i-l imbratisase( CA FRATE )
Jean : Hai Lasă-l ca n-are nici pe dracu ce naiba sa lovit puțin la cap si asa faci zici ca a murit lumea ! DOAMNE !!!
Levi : JEAN !!
Jean : Da căpitane Levi !(si își pune mâinile in genul ala a lor )
Levi : Nu mai striga !
Jean : Bine căpitane !
Levi : Mikasa poti sa vi puțin ?
Mikasa :Da !
Levi : Mikasa M-am gândit sa te pun in echipa mea !
Mikasa : Accept !
Levi : Bun Cadet Mikasa poti sa mergi înapoi la fratele tău !
Mikasa : Bine căpitane !
Se întoarce înapoi la Eren doar ca Jean mai era sa ii dea un pumn ...
Jean : Vrei sa o furi pe Mikasa nu ??? Nu??!!!
Eren : M...m..Mikasa e sora mea !
Jean : ( fata uimita ) Ceee?
Eren :P..P...Poti sa n...n...n..u m-a mai strângi de gât ?
Jean : o scuze !
Mikasa : (fata aia cand Levi i-l bătea pe Eren ) hrrrr JEAAAAN !!!
Jean : Ne mai vedem paaaaaa!!!!
Eren : RIP Jean !!!Eh carte noua .... Cartea asta nu va avea prea multe capitole deoarece mi-am facut o idee deja si ... MNA nu mai m-a lungesc dacă nu ajung sa va zic ce se va întâmpla ... Si vreau sa fie SUSPANS !! Si apropo un nume de baiat ....
😂😂😂😂
Bye !
CITEȘTI
NO REGRETS ( rivamika )
FanficDacă vrei o carte cu final fericit atunci ...... Du-te citește alta dacă iti plac cele cu final trist ... Ai găsit-o !