Din perspectiva Lydiei-Tu esti prost? Nu vezi ca ii faci rau? ii tip acestui nesuferit care iar agreseaza lumea.
-Ce te intereseaza de ea...e doar o alta panarama cu care pot sa fac ce vreau. "Carne frageda" mai pe scurt.
O apuc de mana pe fata care era cazuta pe jos.
-Trebuie sa nu ai inima si suflet ca sa lovesti oameni nevinovati.
-Nu imi spune mie de asa ceva, DA? spune Michael.Din perspectiva lui June
Cand am ajuns in fata dulapului, am fost prinsa de incheietura de Michael si lovita de mai multe ori in stomac. Unul din piretenii lui doar statea si se uita la mine. Nu avea nici o emotie pe fata.
Dupa ce am fost trantita pe jos am auzit un strigat din capatul holului. O fata a inceput sa tipe la Michael si la baiatul de langa injurandu-i si facandu-i in toate felurile. Fata si Michael isi trimit priviri acide si cateva vorbe, apoi a plecat. Dar stiam ca nu aici se termina.-Multumesc..ii spun incet, de parca nu as vrea ca agresorul sa ma auda.
-Sunt Lydia. Hai sa te ducem la cabinet...
-Nu..nu e nevoie. Vreau doar un loc linistit departe de aici.
Lydia a inteles si mi-a facut cu ochiul.
-Atunci stiu locul potrivit.Undeva in spatele scolii, la umbra unui copac sakura se aflau 2 baieti. Lydia i-a salutat pe toti si le-a zis de ce m-a adus aici. La locul lor secret.
-Eu nu am incredere in ea. Poate doar joaca teatru.spune un baiat cu ochii albastri.
-Cody! Crezi ca vanataile astea sunt teatru. spune unul dintre baieti.
Cody avea parul blond cu ochii albastrii.Celalalt era foarte sexy...adica foarte....
-Tony, Cody incetati! Nu am chef de certurile voastre prostesti.
Deci Tony e numele lui...-Amm....Sunt June. spun timida.
-Stim...eleva transferata. spune Cody aspru.
-Ok. Am inteles, aveti toti o problema cu mine. Lydia am zis ca vreau un loc linistit nu unul plin de derbedei. ma plang eu, aproape tipandui lui Cody in fata.
-Nu ma baga in aceasi oala cu acest tip. spune Tony razand.
Lydia i-a aruncat o privire urata lui Cody iar acesta a plecta. Baiatul asta e ciudat,presimt ca nu o sa ne intelegem.
-Imi pare rau pentru el, e foarte nervos cand vine vorba de elevi noi. Nu ii suporta. Li se pare ca sunt o prada prea usoara pentru Michael, mai ales fetele. spune Lydia cu tristete. Si iara il aducem pe Michael in discutie.. E parca un ciclu nesfarsit de durere si teroare. -.- Dar totusi dupa vocea Lydiei si privirea ciudata a lui Tony pare ca ceva rau s-a intamplat intre el si Michael.
-Aveti de gand sa imi povestiti sau o sa mor de curiozitate?
-Mai bine sa iti povesteasca el..nu vrem sa inrautatim situatia.Dupa terminarea orelor m-am indreptat direct spre casa. Mama era la servici deci casa era doar pentru mine. M-am gandit sa trec pe la un magazin sa imi cumpar ceva, dar am auzit un tipat de femeie. Se auzea de aproape deci m-am gandit sa verific. Pe o starduta paralela strigatele se auzeau din ce in ce mai tare. Am inceput sa alerg fara sa ma gandesc la consecinte. Ajunsa langa o cutine am vazut un reportofon.
-Ciudat...ce cauta asta aici? Dar pana sa imi dau seama cineva m-a prins de mana si mi-a pus ceva la gura. Am apucat sa tip si ma zbateam dar era prea puternim. Aici aveam sa mor.
Pai ce ai crezut, tu de un metru si un snitel sa salvezi pe cineva in pericol. Tu nu poti nici sa te aperi. Parca il aud pe tata. Nu il suportam. De fiecare data cand se imbata si mama era la servici, il ascundeam pe Leo la mine in camera si ii tineam fata tatei.-Nu ti-a zis nimeni sa nu umblii singura?
Lacrimi amare imi curgeam pe fata palida. In urmatorul moment am facut contact cu asfaltul rece. Se auzeau zgomote pe fundal dar nu puteam sa imi deschis ochii.Din perspectiva lui Cody
Fata asta chiar ma enerveaza. Imi spun eu in timp ce o salvez de la viol si probabil moarte. E asa o pacoste.
Il las pe jos pe agresor si o iau in stil mireasa,ducand-o spre masina. Il sun pe Tony ca sa ii aflu adresa. Tony se pricepe la calculatoare.Convorbire telefonica
-Hei. Am nevoia de adresa noii fete...June parca.
-De ce? Ai planuri sau ceva? spune Tony razand dandu-mi adresa. Ii inchid in nas fara sa ii multumesc.Nu am vazut sa isi fii deschis ochii in ultimele 10 minute. Ii verific puls. E normal. Probabil carpa pe care o avea la gura era cu somnifer. Era frumoasa. Stai ce? Rectific,nu am zis nimic.
Am cautat cheile de la casa in geanta ei si am luat-o din nou, dar de data asta ca pe un sac de cartofi. Nu vreau sa ii mai vad fata... Sper doar sa nu se trezeasca pentru ca altfel o patesc.Din perspectiva lui June
M-am trezit cu o mare durere de cap. Ce dracu s-a intamplat? Imi deschid ochii incet si sunt surprinsa sa ma vad in camera mea...in pijamale.. Amm..am pierdut ceva?
Ma ridic in fund si tresar cand il vad pe Cody adormit pe marginea patului meu, tinandu-ma de mana. Arata ca un inger cand doarmea. Mi-am luat mana incet ca sa nu il trezesc . Incep sa imi amintesc ce s-a intamplat. Cred ca el e cel care m-a salvat. Si cel care m-a schimba... O sa am o discutie lunga cu el pe tema asta. Am mai inchis un pic ochii, ca sa imi revin si cand i-am deschis am observat ca se uita la mine. O lacrima mi se prelinge pe obraz. Acesta isi indreapta mana spre mine si mi-o sterge.
-Hei. Cum esti? ma intreaba incet. Nu pare a fii persoana de azi dimineata, cea aroganta si nesimtita.
-Sunt ok. Iti multumesc. Si il iau in brate. Acesta m-a strans tare , de parca nu vroia sa ma piarda.
-Lydia mi-a zis ceva. Ca ai avut o intamplare nefericita cu Michael...ii spun cu putina ezitare. Imi era frica ca iar isi va schimba atitudinea.
-S-a intamplat acum 2 ani. O noua eleva la scoala. M-am indragostit de ea,dar inainte sa ii spun ca o plac Michael si-a tras-o cu ea. Urmatoarea zi erau impreuna. Baiatu ala face orice numai ca sa ma distruga.
Eram socata. Nu stiam ca Michael e asa de....nesimtit. Imi pare rau pentru el. M-am asezat pe marginea patului si l-am indemnat sa se aseze langa mine. M-am sprijinit de el timida. Acesta ma tine de mana. Este asa de cald. Asa de bine.
Am simtit cum se misca sub mine. Respiratia lui era mai aproape de fata mea. Nu vroiam sa deschid ochii. I-am simtit buzele moi atingandu-le pe ale mele. I-am raspund
la sarut fara sa ezit. Ne-am asezat mai bine, mai precis m-am asezat la el in brate si mi-am incolacit picioarele in jurul taliei sale.
Dupa cateva minute ne-am oprit ca sa luam o gura de aer. Respiram amandoi greu. Ochii lui sclipeau si fata lui era mai luminata si vesela dacat atunci cand l-am intalnit.
-June. Te rog sa nu pleci nicioadata. spune acesta dandu-mi parul dupa ureche.
-Cody. Iti promit ca nu va voi parasi. Spunand asta un mic zambet i s-a schitat pe fata.Hei tuturor! Voiam sa va multumesc ca imi cititi cartea. Sper sa ma sustineti in continuare si sa lasati o mica steluta ca sa stiu daca va place si vreti capitole noi.
💜💜💕
CITEȘTI
Straina [M.C. F.F.]
Fanfiction❤Coperta facuta de @kandell__ ❤ Cand o noua fata se intalneste cu bad boy-ul scolii, poate el sa se schimbe pentru dragoste sau va ramene acelasi dobitoc indiferent care si-o trage cu toate fetele. O poveste dintre o incapatanata care nu stie ce e i...