Bölüm 1 - "Neye baktığın değil nasıl baktığın önemli"

129 17 2
                                    

Yükselmek için düşmek,arınmak için kirlenmek,çıkmak için batmak lazım.

Elimdeki fincandaki kahveden bir yudum alıp babam ve babamın konuştuğu insanlara baktım.Hiç onlar gibi hayırsever taklidi yapmadan "izninizle"diyip çıktım.
Eminim ki babam bunun bedelini akşam verir.Fakat umrumda bile değil en fazla arabamın anahtarını alır.

Bahçeye çıktığımda o odadaki ciddiyetten eser kalmamıştı.Telefonuma gelen mesajlara göz atıyordum.

Sinan; Bu akşam o gördüğümüz cilloplar bizim oraya gelicek.Gel de biraz kafa dağıtalım.

Ece; Tek bir mesajla beni terkettin yani.Anlamalıydım zaten sen anca 1 haftalık ilişki yaşayan o dingillerdensin.

Annem; Oğlum akşam dedenler gelicek evde ol.

Vodafone; Faturali Esnek Paketi'niz 15.03.2017 00:00 tarihinde yenilenecek ve paket kapsamindaki haklariniz hattiniza yuklenecektir. B003.

Hepsi birbirinden salakça olan mesajları kapatıp kırmızı renkteki arabama  binip bizim mekana sürdüm.Bu saatte kafa dağıtmak biraz saçma olsa da ne zarar gelir ki !

***

Son yumruğumu da suratına yerleştirdikten sonra derin bir nefes aldım.

"Beni çok eğlendiriyorsun"diyip sandelyeme yerleştim.Karşımda ağlamaktan heba olan orospuya son bir kere daha baktım.

"Bir daha benim malikhanemde bana kafa tutarsan nolur biliyor musun"

Uzunca sustuktan sonra konuşmama devam ettim.

"İşte o sefer o narin yüzün burdan parçalanmış halde çıkar."

İçten bir kahkaha attım.

"O zaman bakalım insanlara bir daha göt verebilecek misin !?"

Daha sonra ciddileşip Ozan'ı çağırdım.O karşımdaki kızın iplerini çözerken memnuniyetle bana bakıyordu.

"Bu sefer baya sert çıkmışsın prenses"

"Ben insana insan,hayvana hayvan gibi davranırım bilirsin"

"Bilmez miyim ?"diyip kızın iplerini çözmüştü bile.Zaten çözmesi ile kız kaçmıştı bile

"Bu tarz şeyleri bir inşaat yerinde yapsak daha etkileyici olur"dedi Ozan.O ara kızın kaçmasının bana verdiği zevkle gülümsedim.

"Olmaz geleneğimizi devam ettirelim.Şimdilik bodrum kat yeterli"

"Neyse ben gidicem.Bu akşam ne yapıyoruz ?"

Biraz düşündükten sonra kendime ait olan bu geceyi tek geçirmem gerektiğini hatırladım.

"Benim işim var siz takılın"

"Tamam biz "araz"da takılıcaz.Eğer gelmek istersen gel"dedi.

Araz bizim takıldığız mekanın adı.Özellikle de en iyi kafa bulduğumuz yer

"Tamam iyi eğlenceler size"

"Eyvallah"dedikten sonra odama gittim.İşim için gereken eşyaları toparlayıp yurt'dan çıkmak için hazırlanmaya başladım.

***

Baba denen o mahlûkat arayınca telefonu açıp kulağıma yaklaştırdım.

"Ne var yine ?"

"Bu akşam dedenlerin geleceğini dedik sana nerdesin sen ?"

"Ben sizin o saçma şeylerinize katılmak istemiyorum."

YANLIŞ SULARDA ...⁉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin