Ráno som vstala a zase začína ta každodenná rutina.Zobrala som si mobil z nočného stolíka a kontrolovala sociálne sieťe.Hneď potom som sa išla upraviť dnes som zvolila celkom ľahký makeup a jednoduchý outfit.
Naraňajkovala som sa a vzala si tašku a vyrazila som z domu.
Dneska zázračne všetko stíham.Prišla som ku zastávke a čakala na autobus.
Ako vždy som si dala slúchadla do uši a nastúpila som do autobusu.
Sadla som si na voľne miesto a zaujala svoj pohľad von oknom.
Bolo to divne ale cítila som niekoho pohľad stale na sebe a tak som sa obzrela po autobuse.Predomnou sedeli obidvaja Gunnarsenovci.
Tinus sa namna usmial a ja som mu úsmev opätovala.
Prečo namna ten Marcus tak pozerá ? Strašne mi išiel na nervy a to pri ňom ešte sedím v ľavici.
Vystupila som z autobusu a viedla moje kroky ku škole.
Bolo mi jasne kto zase zamnou uteká.Otočila som sa smerom k Marcusovi.
On si kľakol predomna na zem a chytil ma za ruku.
Dívala som sa naňho pohľadom že či mu to trochu dost nepreskočio.
Čo malo toto divadlo znamenať ?
Cela škola nas pozorovala muselo to vyzerať fakt zaujímavo.
Rýchlo som sa odtrhla a ponáhľala sa do školy.
Vbehla som do triedy a sadla si na svoje miesto.Fakt neviem ako to tu dnes vydržím.
"Ahoj laska tak tu si som ta hľadal všade" pozrela som sa naňho pohľadom v štýle že o čo mu zas ide ?
Cela trieda pozerala len na nas.Cely den som musela počúvať tie jeho narážky na mna.
Konečne zazvonilo a ja som mohla ist domov.Stretla som pri skrinkách Tinusa a pozdravili sme sa.
Dohodli sme sa že môžme ist zo školy spolu.
Celu cestu sme rozoberali tanec.
"Vidíme sa na tréningu ?" povedal a ja som prikývla.Objali sme sa a rozlúčili.
Doma som si len zobrala veci na tréning.
Vošla som do telocvične.
Hned sme začali skúšať.Takže "raz dva tri štyri" pustila som hudbu a začali sme skúšať.
Ty sa postav tam a potom sa možte vymeniť snažila som sa každého uložiť na to správne miesto.Ale Marcus sa nejako vždy záhadne zozadu dostal až uplne dopredu ku mne.
Ale popravde musím uznať že tancuje dosť dobre.
Na konci vybrala trénerka ludi do môjho videoklipu.
Takže Jordyn ty budeš vpredu za tebou dám Marcusa potom Olivia a nakoniec Tinus.
Po tanečnej stránke som bola s výberom veľmi spokojná.
Vychádzala som z telocvične a v tom ma niekto zastavil.
"Ty a ja zajtra kino berieš ? " opýtal sa ma Marcus.
" a čo ak nie ? " tak budem nútený ta tam dotiahnuť násilím.
Obidvaja sme sa začali hrozne smiať.Odprevadil ma domov a celu cestu sme kecali o úplných blbostiach.
Rozlúčili sme sa a ja som mu dala pusu na líce.Neviem vôbec čo ma to v tu chvíľu napadlo kedže som ho asi päť hodín pred tym nenávidela.
Uplne zčervenal..usmial sa a odišiel domov ako ja.
Tréning ma uplne dostal a tak som hned po sprche zaspala.