Zase ráno ale dnes to bolo iné.Prvy den v novej škole.Predsa ten prvý dojem je najdôležitejší.
"Tak čo si oblečiem ? " stále som si to opakovala v hlave pri márnych pokusoch vybrať si nejaký outfit.
Nakoniec som zvolila tento.Už som sa iba rýchlo naraňajkovala a utekala na autobus aby som všetko stihla tak ako som chcela.
Nastúpila som do autobusu a užívala si hudbu v slúchadlách.
"Ahoj laska" ozvalo sa zamnou.Ja som sa otočila a niekto ma pobozkal.Rychlo som sa odtrhla.
"My sa poznáme ?" povedala som mu počkať ano už viem ty si ten čo som ho včera porazila.Chlapče je mi ľúto možno keď budeš trénovať skús to nabudúce.
Všetci sa na mna v autobuse pozerali ako na zjavenie.
Čo je ten chalan zo zlata či čo ? To vážne si tu naňho nikto ešte netrúfol ?
Ja sa ale nenechám tu ohmatávať niekym takým ako je on.
"Trieda 1.AT" stale som si opakovala a snažila sa nájsť moju novú triedu.Otvorila som dvere a zistila som že asi už dávno zvonilo.
"Moje meno je Jordyn a presťahovala som sa tu z Osla.Môžete ma poznať pod menom Jordyn Jones.Milujem spev a tanec."
Dobre sadni si tam ku Marcusovi.
"To si robíte srandu ?" Povedala som si v mysli pre seba.
Ahoj laska moja ironicky som sa naňho usmiala a ukázala mu nádherný prostredník.Myslim že si budeme rozumieť.
V škole to rýchlo ubehlo za čo som bola veľmi vďačná totiž ešte mam doma stále čo po sťahovaní vybalovat.
Počkať dneska ma čaká ešte tréning.
V Osle som bola hlavná tanečníčka ale keď sme sa odsťahovali všetky tie úspechy som si musela odniesť zo sebou.
Rýchlo som sa prezlieka v šatni do pohodlnejšieho oblečenia.Vbehla som do telocvične a začala sa rozcvičovat.
"Len to nie znova som počula ten známy hlas" ano zase ten Marcus.
Postavil sa predomna a povedal "čo si sa nam zase stratila moja ?"
Čakala som na tu správnu príležitosť "privítajte našu tohtoročnú hviezdu Jordyn ktorá vás bude pripravovať na vystúpenie do jej nového videoklipu ako to bolo minuly rok pri Marcusovi a Martinusovi.
"Ja som sa nestratila ale ako vidím tak ty ano"
Konečne mi dal pokoj.Alebo som si to len myslela ?
Kráčam domov a počujem ako niekto namna kričí.
Bože zase on.
Buď ma už vážne prenasleduje alebo si to už inak neviem vysvetliť.
"Počkaj ja viem že si s mojim bratom nerozumieš ale ja som iný" zastavil ma.
"Teší ma ja som Martinus" usmiala som sa a tiež som sa mu predstavila.
"Môžem ta odprevadiť ?" Jasne nenamietala som.
Aspoň jeden je normálny.
Zistili sme že bývame oproti.Takže nová susedka zasmial sa a usmial sa "ahoooj zajtra sa vidíme" a odišiel.