ve bir soru

29 2 1
                                    

Bir arkadaşınız var, siz onu çok yakınınız olarak görüyorsunuz ama o biraz farklı düşünüyor.  Yanınızdayken samimi davranirken yanına birileri geldiğinde size bir tuhaf biraz soğuk davranıyor, umursamıyor bile diyebiliriz. Sırlarınızı guvenip ona veriyorsunuz ama o tam bir yalancı, sitede/okulda/kursta sizinle alakalı bir kavga oldugunda o haz edemediginiz insanlara sizin demediginiz seyleri oyleymis gibi soyluyor. Peki ya siz böyle biriyle samimiyetinizi sürdürür müsünüz? 
-bir zamanlar Öyle bir hata yaptim, pişmanım.
#NoT: İ ### kişisi bazı kelimeleri lütfen üzerine alınma jajsjaj ilk paylaştığım şeklinden dolayı kavga ettik de, okuyorsan söyleyeyim seni çoook seviyorum,  senin göz yaşlarını severim ben ya. ^-^
Aylar sonra şuraya bir not bırakayım o İ kişiside onun yüzüne karşı dediğim gibi şerefsiz çıktı. Arkadaşlıktan yana hiçbir şansım yokmuş bunu anladım, sınıfta onun ardından neden sinsi bakışlı dediklerini anlamış bulunuyorum. Eğer bunu okuyorsa yine de her şeye rağmen sana güvenmiş, özelimi anlatmıştım. Bilmiyorum belki onlara anlattın ya da anlatmadın ama yine de sana kalbimi paramparça ettiğin için hakkımı helal etmiyorum. Yine de o senin gerçek yüzünü gösterdiğin güne kadar olan arkadaşlığın için teşekkür ederim.

ANKETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin