1.BÖLÜM

11 5 1
                                    

Saat öğleden sonra 5-6 aralarıydı, ve ben eve daha yeni gelmiştim çok fazla yorulduğum için direkmen odama girdim ve üstümü bile değiştirmeden yatağıma uzandım. Gözlerimi 2-3 dakika dinlendirecektim ki annem odaya girdi yemek hazır diyip beni mutfağa çağırdı hemen üstümü değiştirip mutfağa girdim yemeğimi biraz yedikten sonra annem birden "Ev kirası geldi yine nasıl ödeyeceğiz bir fikrin varmı?"
Diye çemkirdi.
Benimde henüz bir fikrim olmadığı için sesimi çıkarmadım. Sonra konuşmasının devamını getirerek"Eyer geçen seferki gibi geciktirirsek Allah'ın cezası adam bizi evden çıkaracak."  dedi.
Ben ise "Yapacak bir şey yok tek çare babamdan isteyeceğiz. Dedim ikimzide sesimizi çıkarmadık biraz hava karardıktan sonra babam kapıyı tekmeleye tekmeleye çaldı kapıyı, kapıyı ben açtım açar açmaz babam yere düştü yine her zaman ki gibi içip içip eve gelmişti. Hemen içeriye aldım alır almaz banyoya götürüp suya tuttum adamı, sonra ise yatağına yatırdım. Biraz zaman geçtikten sonra biz de yatağımıza geçtik. Yarın sabah olduğunda babama " Ev kirası yine geldi."  dedim. Üstüme bağırarak " Banane lan bende para falan yok o şerefsiz adam bizi kandırıyor lan 10 günde bir kira almaya geliyor." dedi  Babam da her gün içip içip gelip bizi döven bir hayvan olduğu için onlan pek oturup muhabbet etmem hemen aceleyle kahvaltımı yapar yapmaz okula gitmek için hazırlanıyordum ki birden bir telefon sesi geldi biri beni arıyordu ve arayan kişide bizim grubdan Mehmetti. Telefonu açar açmaz bağırarak.

"Alo!! Alo!! "

"Efendim Mehmet ne var mehmet yine ne istiyorsun Mehmet"

"Nerdesin sen"

"Evdeyim hazırlanıp birazdan okula gelecem "

"Çabuk ol seninle işimiz var"

"Yine ne saçmalık peşindesin sen"

"Sen gel konuşuruz biz"

"Off tamam kapat geliyorum."

Aklımda Yine bir kuşgu olmadı sayılmaz çünkü ne zaman böyle bir konuşma olsa bizim grup başına bir bela almış demektir. Giyinip çıktıktan sonra otobüs beklemeye durağa gittim bir kadın ile bir adam aşağı doğru inmeye başladılar adam habire kadına küfür edip bağırıyordu en sonunda adam sinirlenip kadına tokat atmaya başladı bir tokat daha vuracakken adamın elini tutup yumruk atmaya başladım adam direkmen yere yığıldı ayağa kalktığında cebinden bıçak çıkartıp bana sallamaya başladı. Çevredekiler sanki film izliyormuş gibi bakmaya devam ediyorlardı kimse ayırmaya çalışmadı adam bıçak sallamaya devam edip Üzerime doğru yürüyüp "Sanane lan sen ne karışıyorsun öldürürüm lan seni."  deyip üzerime doğru sallarken elini tutup yere doğru büktüm bıçak elinden düştü 2 yumruk daha gözünü atıp yere fırlattım adamı, adam bayılmıştı herhalde  yanındaki kadını yanıma gelip teşekkür etmeye başladı sonra aramızdaki muhabbet şöyleydi
"Çok teşekkür ederim minnettarım size"

"Yok hayır sorun değil"

"Hayatımı kurtardınız siz olmasaydınız beni öldürecekti"

"Kim oluyor bu adam"

"Eski nişanlım ayrıldıktan sonra hergün kapıma dayanıp küfür edip gidiyor."

Sonra polisi arayıp olayları felan anlattım olay yerine  20 dakika sonra gelip adamı ve kadını Arabaya alıp dümdüz ilerlemeye başladılar gerisine karışmadım. Okula varır varmaz bizim grubun yanına gittim hemen çocuklar yüzüne ne oldu falan diye sordu o sıra yüzüme 2- 3 yumruk izi almıştım olayları felan anlattım onlarda beni gaza getirmek için övmeye başladılar öyle güldük eğlendik daha sonra sınıfa girdik Ben Atakan'ın yanında oturuyorum Mehmetle'de Hakan oturuyor grubumuz zaten 5 kişi diyer bir kişi ise Deyiş grubumuzun tek kızı onunda hayat hikayesi çok mutlu olmasada yaşadıklarına rağmen çok rengarek biri. Derse girdik ilk dersimiz fizik hoca derse girdi dersin ortasında benim önümde oturan iki kız sebebsizce gülüp eğleniyordu hoca arkasını dönüp kızlara kızdı tam o sıra kapı çaldı içeriyi müdür geldi herkes ayağa falan kalktı bir konuşma yapacak da herhalde.

"Evet çoçuklar okulumuzda aydat parasını kimse vermemiş"
Deyip konuşmasını çok fazla uzatarak herkesin uykusunu getirdi tam o sıra Atakan lafın arasına girerek
"Hocam şimdi yok yokluktan anlamıyormusunuz" gibi saçmalamaya başladı müdür ise en sonunda dayanamayıp " Tamam oğlum sen para felan verme" dedikten sonra sinirle sınıftan çıktı.
O gün okul bitmişti bizimkiler bir yerlere felan gidelim dedim bende kırmayıp tamam dedim bir kafeye gidip oturduktan sonra 1-2 şey yiyip çıktık.  Birazda dolaşıp herkes evlerine dağıldı Ben gece eve 12.5 gibi geldim kapıyı açar açmaz çığlık sesleri her tarafa yayılıyordu hemen içeriye girdim, babam yine annemi dövüyordu artık yeter deyip kolundan tutup fırlatmaya çalıştım ama tam tersine o beni tutup fırlattı ne yapacağımı bilmiyordum annemin çığlık seslerini duydukça elim ayağım titriyordu. Şerefsiz köpek öldüresiye dövüyordu kadını hemen birşeyler yapmam gerekiyordu sonra sobanın yanındaki demir şişi alıp babamın kafasını yerleştirdim babam birden yere yığıldı elimdeki demir şiş yere düştü babamın kafası resmen parçalanmıştır kanlar her tarafa fışkırıyordu, annem halen ağlamaya devam ediyordu annemi susturmaya çalıştım ne yapacağımı bilmiyordum halının üstüne dizlerimi çöküp babamın ölüp ölmediğini kontrol etmek için iki parmağımı nabzına koydum ve..

KARANLIĞIN GENÇ TANRI'LARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin