Saat:02.00
Yer: Dipper ve Mabel'in kendi evlerinde olan salon.
Anlatan kişi: Yazar
Yazar Notu: Bu bölümde Johann ve Linda'nın neler yapacakları bulunuyor. Artık 'idi' kelimesi bitişik olacak. 😀"Alo Dipper! Seni çok özledim. Sen nasılsın? İyi misin?"dedi Mabel sevinç ile. Sonunda istediği kişi onu aramıştı.
"İyiyim. Ben de seni çok özledim. Sen nasılsın? Bu arada yanımda ya da sevdiğim kız yok. Şu an zaten 'hayatımın aşkı' ile konuşuyorum."dedi Dipper. "İçim çok rahatladı. Sırrımızı kimse bilmiyor değil mi?"dedi Mabel fısıltıyla.
"Evet aşkım da. Niye sessiz konuşuyorsun?"dedi Dipper fısıltıyla.
"Pijama partisindeyim. Yer bizim ev. Gelenler arasında maalesef Linda da var!" dedi Mabel.
"O yüzden sessiz konuşuyorum. Hepsi uyudu. Sana bir şey söyleyeceğim."diye ekledi Mabel.
"Hıhı hı ne! Ama bunun sonucu D şıkkı nasıl B olur! Tanrı aşkına! Ha ne söyleyeceksin?"dedi Dipper kalemini ısırarak.
"Dudaklarını dudaklarımda, elini elimde, kafanı omzumda, elinin vücudumun her yerinde olmasını, nefesini boynunda, kokunun burnumda olmasını özledim!"dedi Mabel üzgün bir şekilde.
"Aynı şeyi ben de özledim. Şu an odamda bana ait yatakta seninle uyuduğumu hayal ediyorum!"dedi Dipper.
"Ah!"dedi Dipper.
"Ne oldu?" Dedi Mabel.
"Sandalyeden düştüm."dedi Dipper gülerek. Gülüştüler.
"Seni seviyorum. Umarım bir şey olur da okullar bir haftalığına tatil olsa sen buraya gelsen... Beraber vakit geçirsek. Sonra sen beni, ben seni öpsem... Nasıl olurdu ?" Dedi Mabel.
"Ben de seni seviyorum. Harika olurdu. Keşke aynı Üniversitede okusaydık."dedi Dipper.
"Hani senden bir kazak almıştım ya."diye ekledi Dipper.
"Eee ne olmuş ona?"dedi Mabel.
"O kazağı yatağımda saklıyorum. Özlediğim zaman kokluyor, sarılıyorum. Yastığımın üzerine serip öyle uyuyorum."dedi Dipper.
"Ben de senin şapkanı uyurken öpüyorum. Senden gizlice aldığım t-shirt'ü aynı senin anlattıklarını yapıyorum."dedi Mabel, Dipper'ın şapkasını öptü.
O sırada onu Linda'nın dinlediğini, sesini kaydettiğini ve gizlice video çektiğini nereden bilecekti. Linda hapşurdu.
"Kim var orada! Dipper kapatmam lazım!"dedi Mabel panik ile.
"Ne oluyor? Mabel ça-" dedi ve telefon kapandı.
"Vay vay vay. Dipper Pine s beni Mabel Pines için mi terk etti?" dedi Linda.
"Ne biz sadece kardeşiz! O beni kardeşi olduğum için seviyor."dedi Mabel. Dil çıkardı. 😝Linda çektiği video kaydını izletti.
"O benim tamam mı! O Benim olacak! Seni öldürmem gerekse bile."dedi Linda
"Kızlar yardım edin!"dedi Linda. Linda'nın arkadaşları geldi. Birinin elinde bıçak vardı.
"Candy, Grenda,Wendy,Silent,Lisa... Yardım edin! İmdat!"diye bağırdı Mabel.
Açık olan camdan Johann geldi.
"Her şey tamam Johann."dedi Linda.
"Sadece bunun işini bitirmek sana kaldı. Biraz canını yak." dedi Linda.
"Ben hallederim."dedi Johann. Bıçağı aldı ve Mabel'e doğru yürüdü Johann.
"Söz veremiyorum. Bana güven canın çok çok çok yanacak."dedi Johann.
"Beni bırakman için ne yapabilirim!"dedi Mabel Johann elinde bıçak ile yaklaşırken.
"Tekrar benim olmanı istiyorum. Artık Dipper diye biri sadece senin kardeşin olucak! Anladın mı?"dedi Johann.
"Eğer ona zarar vermezsen 😧 tamam. Ondan uzak durun bu yeterli olur." Dedi Mabel ağlayarak.
Johann Mabel'in göbeğine büyük bir kesik attı. Mabel bağırdı.Dipper telefonun çalmasını bekliyordu. En sonunda telefonun şarjı bitti. Hemen şarja taktı. Mabel'i hemen aradı.
Mabel'in telefonu:
Çam Ağacı'm💙 1 cevapsız çağrı 02.51
Çam Ağacı'm 💙1 mesaj 02.52
Çam Ağacı'm 💙1 görüntülü arama 02.52
Çam Ağacı'm 💙1 normal arama 02.53
Dipper'ım Benim (ev telefonu) 1 mesaj 03.00
Çam Ağacı'm 💙1 whatsapp mesajı 03.01
Çam Ağacı'm 💙1 yeni video (snapchat) 03.02
Çam Ağacı'm 💙 1 mesaj (instagram) 03.03
Çam Ağacı 1 tweet paylaştı 03.04
Cam_Agac_Yıldız bir mesaj gönderdi. 03.05
Çam Ağacı'm 💙1 mesaj gönderdi. 03.06
Çam Ağacı'm 💙1 ifade gönderdi 03.10
.
.
.
.Çam Ağacı'm 💙 22 cevapsız arama 02.40-10.00
Çam Ağacı'm 💙 29 mesaj (tüm sosyal medya toplam mesajlar) 02.40-10.10Mabel telefona baktı. Sonra umursamadı. Telefonu çaldı. Mabel telefon ekranına baktı. Beraber fotoğrafları vardı. Sessizce ağlayıp telefonun kapanmasını bekledi. Ama açtı...
Mabel " Ne var Dipper!"dedi bağırarak.
Dipper "Ne oldu? Sadece se-"dedi ve sözünü Mabel kesti.
"Yanlız kalmak ve kafamı dinlemek istemiş olabilirim! Bundan sanane!"dedi Mabel. Gizlice ağlıyordu. Bunun gizli olması onu sinir ediyordu.
Dipper " Mabel! Sen iyi değilsin. Sadece sekiz saat geçti. Neden böylesin Ha? "Dedi.
Mabel'in telefonuna bir mesaj geldi:
Eğer ayrılmazsan her şey ortaya çıkar ve birilerine anlatırsan da!
Yazıyordu.
"Bu kadarmış Dipper!"dedi Mabel.
Dipper " Ne demek istiyorsun?" Dedi.
"Bitti! Ayrıldık. Bu kadar. Bu konu kapandı. Biip."dedi ve telefonu kapattı.
W "İyi misin ne oldu?"dedi Mabel'in yanına oturdu.
M "Yok bir şey gidin! Hadi parti bu kadardı!!" Dedi ve Wendy'i odasından çıkardı.
Evde olan herkesi de çıkardı. Ağlamaya başladı. Telefonundan o ve onunla çekindiği fotoğrafları sildi. Sonra mesajları. En son ise telefonundaki kayıtlı olduğu ismi değiştirdi.
'Çam Ağacı'm💙' olan isim artık 'Dipper' oldu. Pişman oldu fakat yapmak zorundaydı.D "Nasıl olur ne yaptım ben? Sadece onu merak ettim. Hayat senden nefret ediyorum!"dedi ve ağlamaya başladı. Oda arkadaşı Jac onu sakinleştirdi. Artık onun bir 'Kayan Yıldız'ı yoktu. Sadece bir yıldızı vardı onu da kaybetmişti. Mabel'in böyle yapmayacağını bildiği için bu işte bir şeyler olduğunu anladı.
"Johann."dedi Dipper.
"Dostum adım Jac. Johann değil. Ve ayrıca sen kuzenimi nereden biliyorsun?"dedi Jac.
"Kuzenin mi? Turuncu saçlı ve mavi gözlü."dedi Dipper.
"Yok artık! Nereden biliyorsun? Yoksa büyücü müsün? "Dedi Jac.
"O yaptı. Jac onu buraya çağırabilir misin?"dedi Dipper.
"O neyi yaptı ve neden ayrıca neden çağırayım?"dedi Jac.
Dipper her şeyi anlattı.
"Tamam. Demek o yüzden bir işim var dedi. Şey sanırım kız kardeşini ya da ne desem sevgilini kurtarmalıyız. Acele etmeliyiz!"dedi Jac.
"Ne , neden?"dedi Dipper
"O, sanırım onu öldürebilir."dedi Jac.Sanki zaman durmuştu. Her şey bitmişti. Yıkılıyordu. Her yer kararıyordu. Ya bu bir tuzaksa? Ya da gerçekten böyle bir şey olacaksa? Ne yapmalıydı? Kararı ne olacaktı...
Arkadaşlar sonunda yeni bölüm geldi. İnanın yeni geçirdim. Umarım beğenirsiniz. Zaman bulursam yazacağım. Ya sanırım olaylar çok hızlı oldu. Bilemiyorum. Yarın erken kalkacagim için böyle oldu. Kusura bakmayın! Gerçekten korkuyorum. Neden? Çünkü sanki Final gelmiş gibi oldu. Yanlış topladım sanırım 1050 kelime etmiyormuş. Ben de şu an 1050 olsun diye uğraşıyorum. Olmuyor.
Neyse hepinize iyi geceler. Umarım beğenirsiniz... Kendinize iyi bakın. Öpüldünüz. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😪😚😚😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağaçın Kayan Yıldızı
Fanfiction"Bu mümkün olabilir mi? Bu doğru olabilir mi?"dedi Mabel Candy'e. "Bu gerçek olamaz değil mi? Ne yapacağım ben? O benim kardeşim."dedi Dipper Wendy'e. Not biraz cinsel içerik içerir!