Doğum Günü

1.9K 92 24
                                    

Saat: 04.15
Yer: Mabel ve Dipper'ın odası ve oturma odası.
Anlatan kişi: Yazar.
Yazar Notu: Bu bölüm çok uzun olucak. Çünkü kendi içinde hikaye başlıklarla ayrılacak.
Bu bölüm de daha fazla Pinecest  içerik bulunacak. Ondan önce şöyle bir bu iki aşığın arkadaşlarına bakalım:
Johann: Mabel'in sevgilisi. Fakat onu sevdiği kızı kıskandırmak için kullanıyor. Sevdiği kız ise Linda.  Turuncu saçlı ve mavi gözlü.
Lisa: Mabel'in en yakın arkadaşı. Uzun düz ve kahverengi saçları var. Yeşil gözlü.  Tekerlekli Sandalye kullanıyor.
Fred: Dipper'ın en yakın arkadaşı. Lisa'nın ikizi. Bir gözü görmüyor.
Silent:Mabel ile sadece arkadaşlar. Acayip sessiz bir kız. Uzun siyah saçlı. Buz mavisi gözleri var. Dipper'ı seviyor.
Linda: Dipper'ın sevgilisi. Sevdiği erkeği kıskandırmak için onu kullanıyor. Johann'ı seviyor.  Kıvırcık saçlı.
Artık başlayalım.

              Hisler
Dipper Mabel'i düşünmekten uyuyamıyor idi. Yastığa bakıp konuşmaya başladı.
"Ben seni seviyorum. Biliyorum ikimiz kardeşiz. Ama hislerime karşı koyamıyorum."dedi Dipper yastığa.
Paytak "oink onk oink" dedi Dipper'a.
"Sessiz ol Paytak. Gece kadar sessiz ol."dedi Dipper. Aslında istedikleri kadar ses çıkarabilir idi. Anne ve babası bir cenazeye gidiyorlardı.  Dipper tam gecenin ölüm sessizliğinde rahatlar iken bir kaza oldu. Onların evinden uzakta idi. Kaza yapan araç anne ve babasına aitti. Hastahaneye anne ve babası kaldırıldı.

Dipper'ın telefonu çaldı. Arayan annesi idi.
"Alo. Anne ne za-"dedi Dipper sözünü annesi kesti.
"Oğlum sakın panik yapma. Ufak bir kaza geçirdik hastahanedeyiz.
Saat 10.00 gibi eve geliriz. Biz iyiyiz merak etmeyin."dedi annesi. Dipper uzun süre cevap vermedi. Salladığı ayağına bakıyor idi.
"Alo."dedi annesi.
"Anne. Mabel'a söylemeli miyim?"dedi Dipper yerde yatan Paytak'tan gözlerini çekip Mabel'e bakarak.
"Bence söyleme. Ya da sen bilirsin. Ama o şimdi ortalığı ayağa kaldırır."dedi annesi.
"Ama sonra duyunca da kızar."dedi Dipper telefonundan saate bakarak.
"Tamam. Hadi öptüm. Kendinize iyi bakın. Hadi sende uyu artık. Bye."dedi annesi direk telefonu kapattı.
Dipper aşağıya indi. Oturma odasına gitti. Televizyonu açtı. Sessizce izlemeye başladı. Gördüğü her şey ona onu hatırlatıyor idi.  O da davetli listesini kontrol etti. Telefonundan gelebilecek kişileri not etti.
Gelecek kişiler:
1- Wendy
2- Candy
3- Grenda
4- Johann
5- Silent
6- Lisa
7- Fred
8- Linda.
Kesin olmayan 4 kişi vardı.
1- Pacifica
2- Gideon
3- Stanford
4- Harika Amca Stan ( Stanley de olabilir.)

Sünger Bob Kare Pantolon'u izliyor idi. Sonra belgesel açtı. Sonra film izledi.
Saat 09.00 olmuş idi. Dipper uyuya kalmış idi.
Mabel uyandı etrafa bakındı. Dipper yoktu. Her sabah kalkınca ona bakmayı seviyor idi. Yavaşça odadan çıktı. Aşağı  indi. Paytak için mama koydu. Televizyon sesini takip etti. Dipper orada uyuyor idi. Mabel'e göre çok şirin gözüküyor idi. Yanına oturdu. Dipper uyandı.
"Günaydın Dipper."dedi Mabel Dipper'ı inceleyerek.
"Günaydın. Mabel."dedi Dipper gözünü ona dikti.
"Hiç uyumadın mı?"dedi Mabel onun yanağını okşayarak.
"Evet."dedi Dipper Mabel'in elinin üstüne kendi elini koyarak.
"Neden?"dedi Mabel.
"Bak Mabel sana bir şey söylemeliyim."dedi Dipper diğer eli ile onun diğer elini tutarak.
"Söyle.  Ama sonra neden uymadığını söyleyeceksin."dedi Mabel tek nefeste. Mabel hislerini söylemekte kararsız idi. Çünkü emin değil idi.
"Annemiz ve Babamız dün ufak bir kaza geçirdiler. Bir saate gelirler. Merak edilecek bir şey yok."dedi Dipper sakin bir şekilde.
"Tamam."dedi Mabel.
"Bir şey daha söylemek istiyorum."dedi Dipper.
"Tamam hadi söyle."dedi Mabel.
"Bak Mabel. Ben seni seviyorum. Biliyorum ikimiz kardeşiz. Ama hislerime karşı koyamıyorum."dedi Dipper tek nefeste.
"Dün neden uyuyamadığımı söyleyeyim. Seni düşünmekten. Bunu nasıl söyleyeceğimi düşünmekten."dedi Dipper Mabel'e biraz daha yaklaştı.
"Dipper! Ben ne diyeceğimi... biliyorum. Ben de seni seviyorum."dedi Mabel. Artık dudakları arasında sadece 2 santim vardı.
Saat 09.59 idi. Dipper hemen fırsatı değerlendirdi. Dudaklarını onun dudakları ile birleştirdi. Ayırdığında kapının açılması bir olmuş idi.
"Çocuklar bir iyi bir kötü haberim var."dedi Bay Pines.
"Önce iyiyi söyle. "Dedi Mabel sakin bir şekilde.
"Amcalarınız doğum gününüze gelecek."dedi Bay Pines.
"Diğer Haber  ne?"dedi Dipper.

Ağaçın Kayan YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin