Bir Tuzak Mı?

905 49 27
                                    

Bu bölüm tavsiye veren herkese gelsin. Umarım seversiniz iyi okumalar. Kafanı z Nerede karışır ise o pasaja yazın.  Teşekkür ederim tekrardan.

Hatırlatma :
"Tamam. Demek o yüzden bir işim var dedi. Şey sanırım kız kardeşini ya da ne desem sevgilini kurtarmalıyız. Acele etmeliyiz!"dedi Jac.
"Ne , neden?"dedi Dipper
"O, sanırım onu öldürebilir."dedi Jac.

Sanki zaman durmuştu. Her şey bitmişti. Yıkılıyordu. Her yer kararıyordu.  Ya bu bir tuzaksa? Ya da gerçekten böyle bir şey olacaksa? Ne yapmalıydı? Kararı ne olacaktı...
○○○○○○○○●●●●●●●••••••••°°°°°°°°¤¤¤¤¤
Dipper " Ya bu bir tuzaksa?" dedi endişeleniyordu.
Jac "Biraz bekleyelim."dedi sadece.
Dipper "Acele etmeliyiz. Diyen sendin ama!"dedi kızmaya başlıyordu.
¤¤
Tam bu sırada Mabel'e bir şeyler oluyordu. ¤¤

Johann "Her hafta aynı soruyu soruyorum. Hala onu seviyor musun?"dedi tabancayla Mabel'i hedef alarak.
Mabel "Hala onu seviyorum!"dedi bağırarak.
Johann "O senin için buraya bile gelmedi. O seni sevmiyor, anladın mı!" dedi.
Linda "Al. Belki  kırbaç işine yarar."dedi. Kırbacı Johann'a uzattı.
Johann "Bu son Şansın. Onu hala seviyor musun?!"dedi.
Mabel" Evet!"dedi.
Ardından kocaman bir 'Şak' sesi ve Mabel'in çığlık sesi duyuldu.
Johann tekrar aynı soruyu sordu.
"Onu seviyor musun?"dedi.
"Evet. Beni ondan asla vazgeçiremezsin! Ne sen ne Linda ne de Dipper."dedi bağırmaktan kısılmış sesiyle.

Sabah olmuştu.  Mabel yerde yatıyordu. Olanları düşünmeden durmuyordu. Neden o gelmemişti. Yoksa o, onla aynı hisleri beslemiyor muydu?  Yerden kalktı. Lavaboya  gitti. Aynaya baktı "O beni seviyor mu?"dedi. Sessizce ağlamaya başladı. Duşa girdi, kendini yalnız hissetmemesini sağlıyordu.  Kısa bir süre sonra çıktı. Mutfağa indi, bir bıçak aldı.  Sol koluna 'Dipper' ismini kazıdı. Canı çok yanmıştı ama onun gelip onu kurtarmaması canını daha fazla yakmıştı.  Neden gelmiyor, arayıp sormuyordu?  Ona olan aşkı tek günde mi bitmişti... Bitemezdi, bitmemeliydi.
Diger gunleri yazdığı defterini buldu içine günden güne hisleri ve düşünceleri yazıyordu. (Bu olanlari yazdığı bir defter) Bu gün bu eziyeti çekeli tam 1 hafta olacaktı.
1. Hafta
Gelmedin. Seni özlüyorum.  Çok acı çekiyorum. Bu gece  yine gelecekler, korkuyorum.
Gece  olmuştu. Her an gelebilirlerdi.
Genç kız hemen telefonundan Dipper 'ı aradı.
Mabel "Yardım et! Beni kurtar, onlar gelecekler."dedi sessizce.
Dipper "Mabel! Kim onlar, ne zaman gelecekler, neredesin?" dedi endişeli bir şekilde.
? "Burada. Kaçma gel buraya. Seni küçük sürtük... - kovalamaca sesleri-  alın şu iğrenç domuzu... -yaklaşan ayak sesleri- Kim bu! Kapa telefonu."dedi ve telefonu fırlattı.
Mabel "Sen kimsin!" dedi geri geri giderek.
Johann "O benim -Paytak Johann'ın bacağını ısırır- şu domuzu öldüreceğim." dedi. Domuzu kucakladı.
Mabel'e "Bu onu son görüşün olacak!"dedi Johann.
"Tutun bağlayın şu kızı. Kaçmasın."dedi Johann.
Mabel "Bırakın bizi."dedi. Sonra ağzını bağladılar.
"Askılı bir şey giydirin kollarında bol bol kan olacak."dedi psikopat bir kahkaha attı.
Linda Mabel'e Askılı bir t-shirt giydirdi.

Dipper neler yapıyor:
Dipper "Jac. Her şey hazır mı?" dedi.
Jac "Hızlı olmamız lazım. Her şey hazır bir şey dışında."dedi elleriyle sıkıntılı bir şekilde oynayarak.
Dipper "O ne peki?"dedi. Elinde tuttuğu çakıyı Mabel'in ona verdiği bilekliğe yerleştirdi.
Jac " Onun nerede olduğunu bilmiyoruz. Sorunumuz bu."dedi.
Dipper "Linda ile konuştum az önce."dedi.
Jac "Sen ondan ayrılmadın mı?" Dedi şaşkınlığını saklayamayarak.
Dipper "Onun telefonundan Mabel beni aradı. Acele etmemizi söyledi, adresi mesaj olarak attı. Ona çok kısa bir süre vermişler sanırım. Neyse arabayı - koşar- ben sürerim."dedi son basamağı atlayarak.
Hemen arabaya bindiler.
Jac "Dipper yavaş sür."dedi emniyet kemerine sarılarak.
2 dk içinde o adrese gelmişlerdi.
Dipper kapıyı omzuyla kırmaya çalıştı

Ağaçın Kayan YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin