Maia*(M)-Hai odată idiotule! Trebe să ajungem pe centru să adunam bani pentru acasă, altfel ne vom lua bătaie de la Doamna Rita.
Derec*(D)-Ştiu, ştiu dar îi aşa ciudat să mergi să cersesti bani, nu aşai?
(M)-Da Derec ai dreptate, dar trebe să o facem, 1- pentru că dacă nu o facem Doamna Rita ne va bate, adică mă va bate, doar pe mine mă bate, pe voi nu.
Şi 2-pentru că nu am măncat de 2 zile, şi mie îmi este foame, de fiecare data cănd aduc mancare vă dau vouă tot si la copii vecinilor nostri, şi eu rămăn fara mancare.(D)-Off Maia, nu inteleg ce cauți tu la o groapă de gunoi, le care unicile case ce este sunt facute din carton si sticle de plastic, ai o inimă prea mare si frumoasa pentru a trece prin asta Maia.
(M)-Hai mai bine să mergem să găsim bani.(D)-Da, hai
Hei sunt Maia, 12 ani, fără tata şi fără mamă, Doamna Rita, baba care are grijă de mine mi-a spus ca mama mea este moartă, dar tatăl meu este undeva în lumea asta, şi eu as vrea să îl găsesc.
Acuma eu merg spre centru cu Derec, prietenu' meu de cand eram mai mici, Doamna Rita are grijă şi de el, mergem spre centru pentru că acolo ne vom întălni cu alți copii de la groapa de gunoi si vom merge la traficu' ce este pe cealalta parte al orasulu mereu.****
Am ajuns, acuma tot ce facem este să cersim, da, să cersim.
(M)-O gumă de mestecat la 1 leu! Bună ziua domnule ați vrea o gumă de mestecat la 1 leu?
*Necunoscut*(N)- Nu mulțumesc
(M)-Hai vă rog, nu am mămcat de 2 zile, si dacă nu duc bani acasă voi fi batută rau *lacrema*
(N)-Off, bun vreau 1 pacet, dar poftim 10 lei.
(M)-Vă mulțumeac foarte mult! Dumnezeu să aive grija de dumneavoastră, la revedere.
Si cam asta fac eu toata ziua, stau si cersesc pănă fac minim 30 de lei.
După ce am terminat am plecat spre locul "nostru" o pădure mai maricică care este peste drum de o vilă enormă, de as avea eu casa acea, dar eu nu vreau chiar aşa casă mare, eu tot ce vreau este să îmi găsesc tatăl.
Ajungem acolo si ne dam pe un deal mai micc, si aşa pana începe să se ascundă soarele.**PABLO POV:**
Pablo*(P)-Off, ce fain ce distrează copii din pădurea din fața casei mele, vreau şi eu mamă, stau in casă toata ziua si învăț.
Alexandra*(A)- Nu vreau să te aud Pablo!! Tu esti bogat, ai o familie bogatâ, nu vei merge cu nişte mucosi care stau în groapa de gunoi să te joci, dacă te plictiseşti poți merge cu David si Sara la parcu' de dicstracții, doar îs frați tăi nu?
(P)- Mamă, ei nu sunt nişte mucosi, sunt la fel ca noi, oameni.
Şi sora mea dragă Sara nu poate merge pentru că şti foarte bine că nu vede, si tu nici nu mă laşi să ies pe balcon, mă vei lăsa singur cu frații mei în parcu' acela enorm? Pentru mine e ok.(A)-Ohh nu copile, va merge menajera cu voi, şi vă va duce conductoru' familiei.
**MAIA POV**
(M)- 1!2! şi 3!! Aaaaa!
Tocmai ce m-am pus pe un carton si am alunecat pe deal, e distractiv, ar trebui să plecam acasă copii!
*Toți*-offff!! -_-
(M)- Nici un "offf" vom merge acasă si voi duce bani la Doamna Rita.
Am urcat sus pe deal şi cănd am ieşit la drum am văzut cum cei 3 frați au ieşit din casă şi se indreptau spre limuzina lor alba si curată...offf, pănă si o broască îi mai curata de căt mine, nu am facut vaie de vreo 3 luni :'( .
HEI ALL! PRIMUL CAPITOL!! Next-ul măine!!
CITEȘTI
La Gata
RandomO fată numită Maia, cu vărsta de 12 ani, care după ce si-a pierdut mama si tatal, stă cu o bunică ce a crescuto de mică, nepoata bunici si un prieten de al Maiei de mici, ei toți stau in groapa de gunoi al orasului New York cu alți oameni ce stau în...