Eram în padurea din fața vilei familiei bogate, am urcat sus pe un pom si am stat acolo, era mai bine decăt jos, unde sar putea sa fie oameni beți, stateam sus în copac cu pisica mea Neagra, stiu un nume ciudat, dar e toata neagra, mie mi se mai spune La Gata pentru că ma sui în copaci, pentru ca multă lume nu mă place si pentru că sunt toată neagra de la noroi sau de la cum trebe sa caut în gunoaie, in fine, mă întorc si vad că uni din frați care stau în vila aia enorma stă pe geam şi se uită la mine. Decid să cobor dar cand să mă intorc pisica mea a sarit de la mine din brațe si am picat din copac, văzund totu' negru.
***PABLO POV***
Stăteam şi ma uitam la o fată care stă în copac cu o pisică în brațe, după 2-3 minute se întoarce si mă vede cum mă uit la ea, ea se intoarce si pică din copac. Dar nu am voie să ies din casa asta, stiu, merg jos în bucatarie şi ies prin uşa din spate, merg pana la strada, trec strada si o vad acolo, cu o pisică care o lingea pe fața, cred că asta e pisica ei,in fine merg la ea si încerc să o trezesc.
(P)-Hei!! Trezestete, terog!
nimic
(P)-Hei!!
(P)-Am o idee, dar terog Doamne să nu fiu batut de o fată dupaia.Am ridicat măna si iam dat o palma peste fața ce a facuto să fie în picioare în secunda 2.
(P)-Doamne ajută, credeam că va trebui să sun la poliție.
(M)-Ce doamne sa întimplat? Si tu esti uni din frați ce stau la vila aia enorma.
(P)-Da eu sunt, Pablo, si ai picat din copac :))
(M)-Maia, sau cum îmi spun toți, La Gata.
(P)-Dece numele ăsta?Si nu îmi raspunde că o vad trasa de par, si pe mama mea cum se uită la noi.
CITEȘTI
La Gata
RandomO fată numită Maia, cu vărsta de 12 ani, care după ce si-a pierdut mama si tatal, stă cu o bunică ce a crescuto de mică, nepoata bunici si un prieten de al Maiei de mici, ei toți stau in groapa de gunoi al orasului New York cu alți oameni ce stau în...