Am ajuns la aşa zisa casa mea facută din carton si sticle de plastic, in fine, intru în casă si merg la Doamna Rita, baba care are grijă de mine.
(M)-Doamna Rita!! Am adus 15 lei!
Doamna Rita*(D*R)-Cum? Aşa puțin?!
(M)-Da Doamna Rita, nu-i putin, şi lumea nu mai vrea sa ne deie bani, nu este vina mea Doamna Rita!.
(D*R) -Nu îmi pasa ce zici tu!! Derec!! Adu cureaua!!
(M)-Da Doamna Rita! Vam adus 15 lei! Este destul!
(D*R)-Nu, nu este! Sigurat te-ai dus culți si te-ai futut pe acolo în loc să mergi să îmi aduci bani, sunt bătrăna Gata (pisică)! Am nevoie de bani!!! Javro!!
Si aici m-a prins de păr şi îmo dadea pălmi peste fața.
(M)-Au!! Doamna Rita! gata! Ma doare!
(D*R) Am nevoie de mancare!
I-am dat o palma peste mănă.
(M)-Gata!! Tu tot ce vrei is bani ăia! De fiecare dată vă dau vouă mancarea si bani mei! Si acuma mă bați?
(D*R)- Cum îndrajnesti Gata?!
Afara din casa mea!(M)-Ce? Poftim? Îi noapte! Se întimplă lucruri rele noaptea afara!
(D*R)- Nu îmi pasă!! Afara! Şi să nu te întorci pana nu aduci minim 60 de lei!
(M)-Dar...
(D*R)-Afară!!
(M)-Bine!! Cănd o să vin cu tatăl meu am sa te omor babo!
(D*R)-Tatăl tau este la închisoare!!
(M)-Ce?
(D*R) Da!este la inchisoare! Din vina că a omorăt un om!
(M)-Ma...
(D*R)-Da!! Mama ta! Acuma, afara cu tine javro!
(M)-Am să îl scot de acolo si o să te omoare pentru că te-ai purtat asa cu mine!
Si plec, cum adică tata îi la inchisoare? A omorăto pe mama? Nu, nu cred, adică cred că este la inchisoare, dar să o omoare pe mama? Nu, asta nu, pentru că Doamna Rita mi-au spus că se iubesc.
Cea de sus este Maia
(Maite Perroni) numele adevarat :*
CITEȘTI
La Gata
RandomO fată numită Maia, cu vărsta de 12 ani, care după ce si-a pierdut mama si tatal, stă cu o bunică ce a crescuto de mică, nepoata bunici si un prieten de al Maiei de mici, ei toți stau in groapa de gunoi al orasului New York cu alți oameni ce stau în...