Salut!
Eu sunt Marius, am 15 ani, am o soră mai mare decat mine cu un an si o cheamă Maia. Sora mea este ca un înger protector pentru mine deoarece stă mereu pe lângă mine si mă ajută cât de mult poate.
Părinții mei sunt doctori amândoi, mama fiind doctor de oameni, iar tata veterinar. Ei nu au timp de noi deloc din cauza jobului.
Eu am o pasiune pentru a explora pădurile. Nu vă gândiți că sunt un băiat de bani gata care le are pe toate numai din cauza părintilor. Sunt un baiat normal căruia ii plac jocurile video, fetele si plimbatul cu segway-ul.Insa, toate acestea aveau sa se termine intr-o zi cand am intrat intr-o padure aproape de casa si am gasit o pagina lipita de scoarta unui copac cu un cutit, care scria DON'T LOOK OR IT TAKES YOU. După ce am văzut acest mesaj m-am panicat si am vrut cu orice preț să ies din pădure, insă padurea parca se marise de un milion de ori. Era imposibil sa iesi din ea. Deodată, vad o persoană(dacă pot s-o numesc persoană) care se uita la mine din departare. Eu vrând să-l intreb cum pot iesi din pădure, realizez că are peste trei metri lungime, are tentacule iesind din spatele lui, mainile lungi care ajung pana la pamant si cel mai important, NU AVEA FAȚĂ.
Eu incercam sa scap de el, insa nu stiu cum mă prindea din urmă. Deodata, simt ca trage cineva de mine si.........
SUSPANS....SPER CĂ VA PLĂCUT PRIMUL CAPITOL. VOI INCERCA SA POSTEZ IN FIECARE ZI