Revenirea lui Armagedon

87 5 0
                                    

-Bine, hai inapoi la lucru. Stai, ce dracu s-a intamplat aici? intreba speriat Jack
-Aoleu, Marius, esti bine?

SUSPANS.......

   -Nu cred.......si de ce dracu m-ai legat cu sfori, Puppet?
   -Credeam ca e usor sa controlezi oameni cand sunt vii.
   -Pai acum ai un raspuns!!!
   -Puppet, Marius nu este o jucarie!!! striga Slendy!!! El este un prieten si un camarad de incredere.
   -Pai inca nu i-am facut initierea, deci nu este unul de-al nostru. INCA!
   -V-am spus!!! Nu o sa intru niciodata in clubul vostru deoarece..........
   -Asta ar trebui sa-l linisteasca pentru o vreme.

   Eu lesin deoarece Jeff ma pocneste direct in fata

  -Din nou, CHIAR CREZI CA ERA NECESAR SA-L POCNESTI?!?!tipa Slendy
   -Daca ma enerveaza nu ma pot abtine.Lasa-l pe mana mea pentru o vreme. Il voi face pe afurisit sa accepte initierea.
   -Doar sa nu-l omori, bine?
   -Da,da,da stiu.
   -Nu,pe bune, nu-l omora!Stii de ce este capabil.
   -Nu pana cand nu-mi arata.
   -Crede-ma, nu vrei sa stii. Daca se transforma s-ar putea ca nici tu sa nu supravietuiesti.
   -Ooo, daca este asa mai bine ma pregatesc de o lupta pe viata si pe moarte.
   -Bine, eu te-am avertizat!

   Jeff pleaca cu trupul meu inconstient si ma duce in padure

   -Hey, hey, trezestete!!!
   -Ăăă.......ce s-a intamplat?
   -Ai fost numai lovit putin in fata, atata tot
   -OK.....si acum unde sunt?
   -In padure. Te-am adus aici ca sa-ti testez puterile. Vreau sa vad daca chiar meriti sa te initiem in club.
   -Da' v-am spus d-un milion de ori ca nu am nici o putere!!! Sunt un copil normal de 15 ani!!!
   -Asta crezi tu, insa Slendy si ceilalti zic altceva despre tine.
   -Ca de exemplu?
   -Aia.
   -Stai, ce p*** mea este aia?
   -Este un taur. Sa vedem daca poti sa-l omori. spuse calm Jeff
   -ESTI NEBUN?!?!
   -Nu degeaba mi se spune Jeff the Killer
   -Stai, nu pleca!!!

   Jeff pleaca in timp ce pe mine ma lasi singur cu un taur. Va spun eu, mai psihopat decat atat n-am mai vazut nici la filmele SF.Speriat, incep sa fug inspre directia pe care a luat-o Jeff, insa partea proasta este ca si taurul ma urmareste.

    -Pentru numele lui Dumnezeu, lasa-ma in pace. incep eu sa tip de ce speriat eram
    -Stiu ca poti Marius. Trebuie doar sa-ti lasi furia sa te patrunda. tipa Slendy
    -Bine, voi incerca!

    Si deodata ma vad inconjurat de un cerc de culoare neagra. In timp ce incep sa creasca flacarile din jurul meu, eu incep sa ma transform in ce zice legenda "Armagedon".Legenda spune ca in toata lumea asta se naste un Armagedon la fiecare milion de ani. Eu sunt niste varcolaci care isi pot schimba forma corpului in orice doresc. De la varcolac la barbat, de la barbat la femeie, de la femeie in copil mic de 5 ani, si tot asa. Ghearele lor sunt mereu pline de otrava ce te omoara numai daca le atingi, abilitatea lor de a se regenera este legendara(adica de cate ori ai trage cu pusca in ei, ei tot nu mor), iar durata lor de viata este de un milion de ani.

   -In sfarsit, ti-ai atins potentialul maxim, acum omoara taurul acela si arata-ne ca esti vrednic sa devii urmatorul membru din casa CreepyPasta!!! tipa Slendy
   -Ma simt de parca m-am ridicat din umbra diavolului si readus pe acest pamant de catre Hades. Ma simt...... INVINCIBIL!!!

SUSPANS.......SPER CA VA PLACE CAPITOLUL PATRU AL CARTII MELE, TRANSFORMAREA SI NE VEDEM LA URMATORUL CAPITOL!!!

În pădure......nu esti singur ∪・ω・∪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum