-In sfarsit, ti-ai atins potentialul maxim, acum omoara taurul acela si arata-ne ca esti vrednic sa devii urmatorul membru din casa CreepyPasta!!! tipa Slendy
-Ma simt de parca m-am ridicat din umbra diavolului si readus pe acest pamant de catre Hades. Ma simt...... INVINCIBIL!!!SUSPANS....... Si doar in mai putin de o secunda i-am si luat inima taurului si am si mancat-
-Mmm....se imte bine sa fiu inapoi. Deci, ce am pierdut?
-O, nimic Armagedon.
-Bun, deci nu va fi nevoie sa va omor.
-OK......deci, vrei sa facem initierea. zice Slendy cu o voce pitigaiata
-Nu ai facut-o deja!!!
-Nu.....deoarece......baiatul pe care il posezi nu a fost de acord.
-Hmmm.....ma intreb ce l-ar putea face sa refuze......oricum, nu conteaza. INITIAZAMA ODATA!!!
-Atunci urmeaza-ma pe mine inspre conacIn timp ce ne indreptam spre conac, ceilalti din grup formeaza un rand in spatele nostru gata in caz de pericol. Cand ma pun pe cercul simbolic, o voce incepe sa strige:
-Prostilor, ce crede-ti ca faceti? Sa initiati un varcolac in clubul nostru!
-O, nu din nou. spuse Slendy. Asa ai facut si acum o mie de ani in urma cand am vrut sa-l initiez.El nu este orice varcolac, el este legendarul Armagedon. Un ucigas in masa fara pic de mila care a comis milioane de......
-Ha, nu te-ai schimbat deloc nu-i asa Link, sau sa-ti spun.....Ben Drown. am spus eu
-Hmm, vad ca m-ai recunoscut din prima Armagedon. Sunt surprins.
-Cum sa-mi uit eu cel mai bun prieten al meu. Spune-mi, tot in cutia aia electronica ai ramas si tot din ea ucizi?
-Din pacate. Doar ma stii ca as face orice ca sa scap de prostia asta electronica care trebuie sa-i bagi un fir in cut ca sa mearga.
-Vad ca nu te-ai schimbat deloc. Ai rabdare sa ma initiez si dupa imi mai povestesti despre ce-ai mai facut cat timp nu am fost prin preajma?
-Sigur.
-Acum putem incepe initierea!?!? tipa nervos Slendy
-Da da da putem. Calmeaza-te caracatita.
-CUM MI-AI SPUS TU MIE!!!
-Ha ha ha, vad ca nici tu nu te-ai schimbat deloc. Te enervezi mai repede si decat bunica mea atunci cand ii spun ca a fugit frigiderul.
-Bine, bine, acum ai intrecut masura!!!
-Ooo, deci vrei sa ne luptam, hmmm, caracatita!!!
-Hey, putem odata sa incepem initierea?! tipa Jeff
-Bine.......(stai sa vezi ce-ti fac dupa initiere) spuse Slendy
-PRIN PUTERILE NOASTRE DECLARAM PE ARMAGEDON CA DE ACUM-IN-COLO SA FIE UNUL DE AL NOSTRU PANA LA SFARSITUL ZILELOR!!!In timp ce toti spuneau ritualul de initiere, in jurul meu se creeaza niste flacari albe care ma inconjurau. Insa, in loc ca aceste flacari se creasca, ele incepeau sa se adune intr-un singur punct deasupra capului meu, iar dupa ce au terminat de spus ritualul, toate aceste flacari au inceput sa intre in corpul meu, arzandu-ma in interiorul corpului. Trebuie sa simti aceasta arsura in corpul tau, deoarece daca nu o simti atunci inseamna ori ca ritualul nu a fost facut corect, ori personajele CreepyPasta au fost obligate sa-l faca.
-Bun, acum ca ritualul este de facut, hai cu mine Armagedon. Am o gramada de lucruri sa-ti spun. spuse Link
-De acum cred ca o sa-i vedem pe cei doi mai mult impreuna, nu-i asa Slendy? spuse Jeff
-Nu chiar. Daca-ti mai amintesti tu bine, Armagedon ne dadea ordine, insa de cand s-a transformat nu a dat un singur ordin.spuse Slendy
-Ai dreptate! spuse Jeff
-Sigur Marius are de aface cu asta, insa oare are el destula putere sa revina inapoi? De asta inca nu sunt sigur insa vom afla curand.SUSPANS......SPER CA VA PLACE SI ACEST CAPITOL AL CARTII MELE. SCUZE PENTRU POSTATEA TARZIE. AM SIMULARE LUNI SI MI-E CAM GREU SA SCRIU LA CARTE SI SA INVAT IN ACELASI TIMP SI PENTRU SCOALA.