-Da prost mai esti. In timp ce voi ati fost plecat, eu am mai cautat mancaruri pentru Armaghedon, adica pentru tine. Si ti-am facut fix o caprioara.
-Pe bune? Credeam ca vrei sa-mi dai mancare de oameni si de aceea am vanat, ca daca stiam nu vanam.
-O sa vorbim mai multe cand ajungem acasa.
-Ok.....SUSPANS..... in timp ce mergeam spre casa, Slendy se teleporteaza in fata noastra si spune
-Marius,este adevarat ca te-ai transformat?
-Da......
-Insa de ce te-ai transformat?
-Deoarece....imi era........foame
-Pe bune, un Armaghedon de asemenea rank nu poate sa-si potoleasca foamea? In plus, stiu ca dupa ce un om s-a transformat in Armaghedon nu mai poate manca mancare normala de oameni, ci trebuie sa manance carne vie sau carne de animal
-Imi pare rau, promit ca data vitoare voi incerca sa-mi potolesc foamea.
-Oricum, o sa vezi tu ce patesti acasa.Tot drumul spre casa eram speriat de ce s-ar putea sa mi se intample.
-Se pare ca ai ajuns,Sclavule
-Tu esti Zalgo?
-Da' cine altcineva vrei sa fiu,Sclavule?
-Ti-am mai spus, nu sunt sclavul tau.
-Ba da esti. Semnul de pe gatul este dovada.
-Oricum,de ce ai venit?
-Ca sa fac ritualul.
-De ce? Am facut ceva rau?
-Ce ai facut dupa scoala?
-Mi-am primit portia de cearta si mi-am si cerut scuze. Ce mai vrei?
-Sa facem ritualul. Acum punete pe masa ca un slujitor bun ce esti ca sa facem ritualul.
-Sa mori tu de ma pun pe masa. Va trebui sa ma obligi sa.....URGH!!!
-Daca nu te pui jur ca te omor.Chiar inainte sa termin ce am de spus, Zalgo ma strange de gat.
-Hey, nimeni nu-l obliga pe Marius sa faca ce nu vrea. spuse Luna
-Hmm, nu ma asteptam ca toti oamenii de aici, fix tu sa vorbesti.
-Lasa-l in pa....ce.....
-Zalgo!!! Ce dracu i-ai facut Lunei?
-Nu-ti face griji, doar am adormit-o
-Daca chiar vrei s-o faci, hai sa te vad. Pariez ca pot scapa de sub vraja ta in mai putin de o zi.
-Hai sa vedemCa sa facem ritualul a trebuit ca maestrul(Zalgo) sa muste pe slujitor(eu) de gat. Dupa putin timp, se face ca un fel de cerc in jurul muscaturii.
-Multumit?
-Da, insa tu mai stii regulile slujitorului.
-Ai bagami-asi ****. Am uitat l. E, oricum o sa evadez eu.
-Mai vedem noi de asta.
-Stii ca pana te las eu sa te transformi, o sa ramai un om normal si o sa trebuiasca sa mananci mancare de om.
-NUUUUUU!!!
-Asta este pedeapsa ta. Timp de o luna vei fi un om normal.
-De nu te omor eu.....SUSPANS........