Lu Han vagyok. 27 éves, Kínai. Szüleimmel 13 éves korom óta élünk itt Koreában.Apám munkája miatt jöttünk ide. Az elején utáltam mint a szart.De mára változott a helyzet, el sem tudom képzelni máshol az életem. Anyám ügyvéd.Nagyon jó érzéke van a munkájához.Egy hibája van, évek óta csalja apámat.Apám orvos.Kína legjobb sebésze volt.Ezért is hívták ide, úgy gondolták itt is ki kell magát próbálnia.Hát ki is próbálta.Seoul legnagyobb kórházát ő vezeti.Néha úgy érzem mintha ezzel felvágnék mások előtt,így lenne?! Talán nem is kell mondanom, vagy mégis?! Felsőrendű családból származom.Ezért nekem is jól kell teljesítenem, nem hagyhatom a családomat szégyenben.Egyébként orvos vagyok. Pszpichológus és idegsebészként dolgozom apám kórházában.Sokan azt gondolják, csak azért vagyok a kórházban mert apámé a kórház.De ez kicsit sincs így.Én jutottam el idáig, egyedül.Igen, támogattak a szüleim.De nem tettek semmit, azért amiért én ott tartok ahol most vagyok.Barátnő?! Ugyan, nekem olyanokra nincs időm.Egyedül élek már pár éve.Egyszer voltam szerelmes.Első szerelmem volt. 7 évig voltunk együtt, de megcsalt a gyerekkori legjobb barátommal.Mióta megtudtam,hogy anyám megcsalja apámat.Engem is megcsaltak.Azóta az én szememben nincs megbízható nő.Nem tudok szerelembe esni.Egy szenvedélyes szerelmem van a munkám mellett, a foci.Gyerek koromban focista szerettem volna lenni.Persze a doki szerep mellett.De ahogy nőttem felfelé, csak azon voltam, hogy olyan legyek mint apám.Ha lesznek gyerekeim szeretném ha úgy gondolnának rám,mint ahogyan én az apámra.De ez lehetetlen.Miért?! Mert én a nőket nem tartom többre mint testikapcsolatra.Este jönnek, reggel mennek.Nálam ez így működik.Ha anyám ennyi év után megtudta csinálni ezt az apámmal számomra nincs is olyan hogy házasság.Anyám szerint örült vagyok.Igen, az vagyok.De miatta és Jessica miatt vagyok örült. Nem tudom túl tenni magam.Hiába vagyok orvos, nem tudok magamon segíteni.Sokak szerint kibírhatatlan alak vagyok.Nagyképű,utálatos,arogáns embernek neveznek.Igen, általában ezeket a jelzőket kapom meg.De mit is várnak?! Két szép szó után szétteszik lábaikat.És persze, a pénz.A pénz az nagy szó.Nem viselkedhetek velük úgy amilyen én vagyok igazából.Csak azt nem tudják,hogy én is szeretnék egy olyan személyt az életemben akinek nem ezt az oldalamat kell megmutatnom.
YOU ARE READING
Soha többet..|BEFEJEZETT|
FanfictionLuhan egy igazi utálatos ember.Senkit nem bír a közelében elviselni.Múltbeli csalódás árnyéka még mindig követi. Vajon lesz valaki aki tud ezen változtatni? Krystal szüleivel szembe szállt.Orvos lett belőle. ( Érdemes mindkét szereplő életét elolvas...