12.rész

225 25 4
                                    

3 hónappal később

Luhan

Teljesen megnyugodtam. Talán mégis kellett ez, hogy felkeressem újra. Azt mondta Krystalnak, hogy 2 hónap múlva jön vissza, de már 3 hónap is eltelt. Legalább eltűnésben jó.

Mikor ezen az egészen gondolkoztam, Kris jött be az irodámba.

Luhan: - Drága barátom.-felálltam székemből majd oda sétáltam hozzá megöleltem.- Mi szél hozott?

Kris: - Múltkori meccset lemondtam sajnos a munkám miatt.Ezért most jöttem, hátha ráérsz.

Luhan: - Pont most ment el az utolsó betegem.-nevettem. - Menjünk.- felvettem a kabátomat majd a telefonért nyúltam, hogy Krystalt felhívhassam.

Kris: - Luuu.-néztem rá. - El sem mentünk de már a telefonon lógsz? Ennyit a barátságunkról.-nevettem.

Luhan: - Gyökér.-nevetve vállon ütöttem. - Csak ide hívok valakit, akit beszeretnék mutatni.Utána kibeszélheted magad, nem lesz nálam a telefon.-mosolyogtam.

Kris: - Kit?-néztem rá nagy szemekkel.

Luhan: - Egy fontos személyt.

Kris: - Neee.- elvettem a telefonját majd kinyomtam.- Majd legközelebb.Most a barátomhoz jöttem, nem a fontos személyekhez.-nevettem.

Luhan: - Imádlak, mondtam már? -számat csücsörítve hajoltam hozzá.

Luhan: - Imádlak, mondtam már? -számat csücsörítve hajoltam hozzá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kris: - Húzz innen.- nevetve dobtam le magamról.

Beszálltunk a kocsiba majd egy sms-t írtam Krystalnak.

Kris: - Na és ki az a fontos személy?-néztem rá közben a kormányt markolásztam.

Luhan: - A barátnőm.-túrtam hajamba.

Kris: - Kid?-nevettem. - Most tegyünk úgy mintha nem ismernélek?

Luhan: - Nekem is nehéz elhinni öreg, de komolyan az.

Kris: - Mióta szédíted szegény lányt?

Luhan: - Hát lassan 7 hónapja.-nevettem. - Tudom, hogy neked nem kell hazudnom. Az elején csak arról szólt az egész, hogy szédítettem. De beleszerettem.

Kris: - Hűha.Erre innunk kell.-nevettem.- Gratulálok haver.-borzoltam össze a haját.

Luhan: - Még mindig nem tudod, hogy kell bánni a Hyungoddal seggfej?- nevetve fejen ütöttem mire a kormányt lefejelte.

Kris: - Ejj.-húztam meg a szám sarkát. - Majd játék közben is ezt csináld.-nevettem.

Luhan: - Na persze.És te még mindig az első szerelmedre vársz akinek a kiléte titkosítva van?-nevettem.

Soha többet..|BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now