The Beginning/Part 1

104 12 0
                                    

14 септември. Вече живеех сама в хубава къща в спокоен квартал,пълен с нови хора.Живеех близо до новото ми училище.Къщата ми не беше много голяма,но пък беше на два етажа.На първия етаж бяха кухнята,трапезарията и хола,а на втория,моята стая,още 2  стаи за гости,които бяха малки,но уютни и разбира се банята.Харесвах новия си дом.А също вече имах и работа.Работех в кафене.Не е голяма работа,но пък заплатата ми е достатъчна ,за да си плащам сметките,а и да си заделям за лични грижи.
Реших,че е време да изляза да разгледам града.Взех си бърз душ.Облякох бяло потниче и черна пола,която ми беше малко над коленете. Сложих си лек грим,вързах русата си дълга и чуплива коса на стегната опашка.Взех телефона,черната си чанта и обух бели еспадрили,когато на вратата се позвъня.
Отворих и видях момиче на около 16 с кафява коса,дълга малко под раменете,тъмно кафяви очи,висока около 1,70 и стройно тяло.
-Здрасти,аз съм Бела!-каза тя,усмихвайки се широко.
-Здравей,Бела!Аз съм Кристен.-казах.
-Може би си малко изненадана от появата на непознато момиче в дома ти,но аз съм съседката ти и ти донесох кекс ,като за добре дошла.-усмихна се тя отново.
-Ооо,благодаря ти толкова много!-казах вече и аз с широка усмивка.
Нарязах кекса и сипах портокалов сок за нас двете.Говорихме си и разбрах,че сме от едно училище и от един клас.Уауу!Вече си имах приятелка!😇
-Е,искаш ли да излезнем?-попита Бела изведнъж.
-Ами да.Аз всъщност бях тръгнала,но ти дойде и се заприказвахме.-засмях се.
-Добре,нека да излезем.
Разхождахме се дълго. Разбрах къде е мола и едни от най-хубавите магазини в града.Също така Бела ми каза,че тренира лека атлетика.Разказа ми колко надути клечки има в гимназията и как не трябва да им се пречкаш,за да не те поставят на място.
-О,я стига!Какво могат да направят на момиче като мен,което е ходело на бокс от малка-засмях се.
-Сериозно!Това е готино!Вече те харесвам,ноо въпреки това не им се пречкай...-каза Бела тихо.
-Добре,добре-усмихнах се.Стана късно,а утре трябва да ставаме рано.
-Добре,Криси!Лека нощ.-каза Бела ,усмихвайки ми се топло.
След дългата разходка се чувствах много изморена и направо заспах.
Изведнъж чух силен шум и скочих от леглото.Въпреки тъмнината успях да видя,че прозореца на стаята ми беше счупен...

Здравейте,хораа!Надявам се ,че ви харесва как се развиват нещата!❤Новата глава ще излезе скоро!⏳

High School Love(СПРЯНА)Where stories live. Discover now