Yeniden merhaba sizden küçük bir ricam olucak lütfen oy atın sizleri seviyorum ...
****
Tenefüslerimiz uzundu . Bu yüzden çok sıkıcıydı. Ve sınıftan çıkmayı pek sevmezdim . Sınıftan sadece kantin ve tuvalet için çıkardım. Genelde İdil kantine gidiyorsa paramı ona verip ona aldırtırım. Bazen de ikimiz gideriz yada üçümüz . Görünüşe bakılırsa artık dört kişi gidicez. Yağız bana döndü ve ;"Senden bisey isteyebilir miyim " dedi
"Tabikide "
"Bana okulu gezdirirmisin" dedi
Şuan canım çok sıkılıyordu bu teklif cazip gelmişti . Hemde onu daha iyi tanırdım. Hemen
"Tamam olur " dedim
Güldü ve sırayı biraz ittirip oturduğu yerden kalktı benim kalkmam içinde sırayı biraz çekti . Bende kalktıktan sonra kapıya doğru ilerledik . Sınıfın kapısını açıcaktımki birden beni engelleyip kapıyı o açtı .(Ay çok tatlı ne kadar da centilmen ) bunu içimden söylemiştim . Biraz tebessüm ettim böylece teşekkür etmis gibi oldum .
Bizim sınıf ikinci kattaydı . Bu yüzden Yağıza ;
"Gel dolaşmaya zemin kattan başlayalım " dedim
"Sen nasıl istersen " dedi
Dolaşmaya başladık zemin katta pek bir şey yoktu . Giriş kapısı ardından biraz uzun bı koridor ,sonra büyük merdivenler .
Yağız ;
"Koridor neden bu kadar uzun""Gel sana göstereyim " dedim
Bu koridorda iki kapı vardı . Birinci kapının ardında çok güzel ve büyük bir bekleme salonu vardı.
Bekleme salonuna girdiğimizde
"Waow" dedi
Güldüm . Çünkü böyle şaşırmışken çok tatlı oluyor.
Neyse burdan çıktık ve bana
"İkinci kapı nereye açılıyor ? " Diye sordu
"Gel sana orayıda göstercem " dedim
Bu arada koridorda yürürken bizim okulun yalakları yağıza bakıp bakıp duruyolardı . Az daha olsa içine düşüceklerdi. Öylede oldu .
Biz yürürken pelin yalak kenesi ortada bir şey yokken ne hikmetse ayağı takılıyor ve nedense yağızın kucağına düşüyor . Yağız hiç bir yere bakmayıp yürürken birden şaşırıyo . Bu arada şaşırıncada çok tatlı oluyo. Bişey farkettim pelini kaldırıp yürümeye devam etti. O yürürken dönüp kaldım . Bana baktı komik bir gülüş yaptı . Bende yürümeye devam ettim.
" O kız senin kucağına bilerek düştü " dedim
"Yürürken farketmedim "
"Peki çok güler bir kişisin neden ona gülmedin açıkçası çok şaşırdım "
"Ben sadece değer verdiğim kişilere gülerim "
Şok Şok Şok şuan çok mutlu heyecanlı ve şaşkınım . Bana gülüyordu .
Neyse dolaşmaya devam ettik ikinci kapının önünde durduk ve ona buranın revir olduğunu söyledim. Girdik göz gezdirip çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolunayda Buluşalım
ChickLitFarkındamısınız bilmem ama neredeyse bütün kitaplar da hep kötü asabi çocuklar bir kız ile değişir . Ne bilebilirizki bu kitap çok farklı bu kitap bir otobüste başlar ve bir bakmışsınız neler olmuş bu kitapta erkek deil Dolunay değişiyor ama Yağız y...