0.2

194 20 5
                                    

Het boekje dat de jongen in zijn handen had, had een stoffige harde donkerblauwe kaft. Hij slikte even en keek toen even in het rond. Toen zijn oog een pen even verderop opmerkte, bleef hij daar bij hangen en strekte hij zijn arm uit om de pen te bemachtigen. Daarna sloeg hij het boekje open en zakte hij neer op de bureaustoel die net voor het bureau stond. De jongen was niet op zijn gemak, en begon zenuwachtig met zijn pen op het bureaublad te tikken. Er moest een manier zijn om zijn dromen werkelijkheid te laten worden. Het ging natuurlijk niet zomaar, maar als hij zijn best deed kon zijn plan zomaar goed uitpakken.

"The Stairway To Heaven" krabbelde de jongen op de eerste pagina.

Hij dacht even na. Wat hij met "Heaven" bedoelde was voor hem wel duidelijk. Het moest een echt stappenplan worden. Iets wat ook echt werkte. Het moest natuurlijk niet te veel opvallen, want dan zou hij door de mand vallen. En het moest niet te lang duren, daar had hij geen tijd en geen geduld voor. Wat moest het dan wel worden? Zonder te veel na te denken begon de jongen met schrijven.

"Step 1.

Wees aardig naar hem. Maak hem aan het lachen, lach om zijn grapjes.

Step 2.

Zorg voor een afspraak.

Step 3.

Blijf een keertje bij elkaar slapen om elkaar sneller te leren kennen.

Step 4.

Krijg hem zover dat hij al zijn geheimen verteld.

Step 5.

Vertrouw hem, vertel ook al jouw geheimen aan hem.

Step 6.

Zoek een keertje oogcontact.

Step 7.

Geef een complimentje en zorg dat hij er van gaat blozen.

Step 8.

Vertel hem hoe je je voelt bij zijn aanwezigheid.

Step 9.

Zoen hem.

Step 10.

Wees gelukkig met hem."

Ja, dit was het. Dit was perfect. De jongen keek tevreden naar zijn plan en sloeg zijn boekje dicht. Hij verborg het op een veilige plek om te zorgen dat niemand hier ooit achter kwam. Dit waren zijn 10 stappen van de trap. De trap naar "Heaven".

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 11, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Stairway to Heaven - Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu