,,Egy igazi katona képes kitartóan és keményen harcolni egyetlen kis színes szalagért."
~*~
~ Dave Bowman ügynök szemszöge ~
Már lassan egy éve dolgozunk egy ügyön, de nincs semmi előrehaladás. Egy lányt keresünk. Valószínűleg a Hydra-nál van, de nem tudjuk biztosra, hogy azon belül hol lehet.
Pár napja kaptunk egy fülest, hogy Moszkvában lehet egy bázison. Pár ügynökkel és Fury-val elindultunk megkeresni. 6-an a jobb oldali szárnyat fésültük át, míg Fury 6 emberrel a balt. Már mindent átnéztünk, mikor egy zárt ajtóhoz értünk. Pár lövéssel elintéztem a zárat, majd beléptem, miközben hátulról fedeztek. Benn sötét volt, de lámpával világítottam, hogy lássak is valamit. Így láttam az ágyon feküdni egy lányt. Közelebb mentem hozzá, hogy megnézzem ki is ő. Amint megláttam arcát, tudtam, hogy ő az, akit kerestünk. Lélegzett, de nem volt eszméleténél.
- Itt Bowman ügynök. Megtaláltuk a lányt, velünk van, indulhatunk vissza a bázisra- szóltam adóvevőmbe, majd karjaimba kaptam az ájult lányt és kiindultam vele.
- Megtaláltam- mondtam a kint várakozó ügynököknek.
- Akkor mehetünk. Fury, itt Coulson- hívta az egyik ügynök a másik csoportot- a repülőnél találkozunk, jöjjenek vissza.
A repülőhöz visszaérve, már a másik csoport is ott volt.
- Hogy van?- fektettem el az üléseken a lányt, majd egy orvos kezdte megvizsgálni.
- Pulzusa rendben van, légzése normális. Szerintem csak leütötték, vagy esetleg elaltatták, de azért a bázison meg kell jobban vizsgálni.
- Akkor irány a Shield- mondta Fury, és már indultunk is.
Végignéztem az alvó lányon. Barna hosszú haja a szemébe lógott. Halk szuszogása mosolygásra késztetett.
- Bowman ügynök- szólított meg Fury- ismeri őt?- biccentett a mellettem fekvő lányra.
- Nem, de mintha már valahol láttam volna- mondtam.
Olyan ismerős volt, de nem tudnám megmondani, hogy honnan. Az utcán láthattam? Vagy egy bevetésen? Nem tudom. Egy biztos, nem most akarom őt utoljára látni.
~ Beverly Barton szemszöge ~
VOUS LISEZ
Skarlát Boszorkány
FanfictionBeverly Barton, a H.Y.D.R.A. ügynöke. 17 éves korában elrabolták, kísérleteztek rajta, tökéletes katonát neveltek belőle. Ő lett a Skarlát Boszorkány. 5 évvel később kimenti a S.H.I.E.L.D. De vajon ő is azt akarja, hogy megmentsék?