STEPHENİE WATSON
Lucas bize gözlerini kocaman açmış şaşırmış bir şekilde ''Hey siz burada ne bok yiyorsunuz?'' dediğinde çok sinirlenmiştim.Resmen işimi yarım bırakmıştım onun yüzünden.''Seni ilgilendirmez ÇÖMEZ!''diyerek toplantı salonuna doğru ilerlemeye başladım.
Sinirli bir şekilde salona girdiğimde Candice sinirlendiğimi anlamış olacakki ''Hey senin neyin var böyle?''diye sordu.''Sadece biraz eğleniyordum ve Lucas gelip her şeyi mahvetti.''dediğimde sırıtarak önüne döndü.
Konuşmamızın ardından Sam,Lucas ve Derek içeri girdiler.Herkes yerlerine oturduğunda Sam konuşmaya başlamıştı ''Evet arkadaşlar.Bİldiğiniz üzere buraya çok önemli bir görev için geldiniz.Alanlarınızda en iyi olduğunuz için buradasınız.Çok genç olmanıza rağmen hepinizin yaptığı işler minnet duyulacak cinsten.Şimdi ki görevinizi açıklayacağım.Göreviniz ABD başkanını yok etmek.Size bu iş için her şey temin edilecek.Süreniz 3 ay.3 ay içinde planınızı yapıp devreye sokmanız gerek.Farkındayım bu zorlu bir iş.''dediğinde alaylı bir şekilde sırıttım ve ''Bu kadar mı?''dedim.Alaylı sorumun ardından öfkelenmiş olacak ki bağırarak ''Stephenie bu işi ciddiye almanı istiyorum.Bahsettiğimiz kişi dünyanın en güçlü devlet adamlarından.Ve ayrıca bu adam seni bile altına almayacak cinsten.Bunun için Lucas,Derek ve Kevin burada.Bu işte onlara ihtiyacınız olacak.''dedi.Çok sinirlendiğini anlamıştım.Çünkü sadece sinirli olduğunda bana Stephenie derdi.Sakinleştirmek amacı ile ''Tamam şampiyon sakin ol''dedim.Artık ne kadar sakinleştiyse.Ardından devam ettim ''Sanırım arkadaşlara bir şey daha söyleyecektin.''dediğimde bana baktı ve ''Evet Steph haklısın''diyerek diğerlerine döndü.''Arkadaşlar bu görev içn hepiniz aynı evde kalacaksınız'' dediğinde Candice ve Emma şaşırmış bie şekilde birbirlerine bakıyordu.Çocuklar ise hiç şaşırmamış aksine sırıtıyorlardı.''Aynı evde ha!''dedi bir anda Kevin.''Bu çok eğlenceli olacak''diye devam eden ise Lucas'tı.Nedense bunu söylerken bana bakıyordu.Madem öyle bende ona bakarak''haklısın çok eğlenceli olacak'' dedim.
Toplantıdan sonra ''Yeni Evimize''gelmiştik.Şehirden fazla uzak olamyan çok büyük bir evdi.Evin içine girdiğimizde büyük bir salon vardı.Geniş bir mutfak ve arka bahçeye açılan bir kapı vardı.Üst katta dört oda,bir ortak banyo,üçğncü katta ise iki oda ve bir ortak banyo,banyoyu geçince de geniş bir balkon vardı.Elbette herkesin kendine ait banyosuda vardı.
Akşam olmuştu.Herkes odalarına çekilmişti.Acıkmıştım ve mutfağa indim.'Neden bu evde bir hizmetçi yok?'diye düşünürken ensemde hissettiğim sıcak nefesle irkildim.Arkamı döner dnmez Lucas'ın sexy ve yarı çıplak vücuduyla karşılaştım.Wow gerçekten çok iyi,gerçekte.Tama sakinim.Nefes al Steph nefes al.Ben onun vücuduna bakmammaya çalışırken (gerçekten bakmamak elde değil)o konuşmaya başladı.
-''Çok gizli bir görevde olduğumuz için olabilir mi?Fakat biraz düşününce güzel bir fikir gibi görünüyor.Evde birkaç sexy hizmetçi hiç fena olmaz aslında.'
-''Ne söylemeye çalışıyorsn Lucas?''
-'Sorunu cevaplıyorum.''
-''Ne! Lanet olsun yine mi sesli düşündüm?''
Ona aldırmada-yani güzel vücuduna bakmadan-mutfaktan çıktım.Arkamdan gelen ayak seslerini duyduğumda peşimden geldiğini anlamıştım.Umursamaz bir tavırla yürümeye devam ettim.Merdivenlerin ilk basamağına bastığımda kolumdan tutup beni kendine çevirmişti.''Ne istiyorsun?''dedim ve sertçe kolumu kendime çektim.''Gözlerini benden alamıyorsun.'' dedi ve piç bir şekilde sırıttı.Ben mi gözlerimi ondan alamıyorum.Tamam haklı alamıyorum ama evde böyle gezmeye devam ederse ona yapabileceklerim beni korkutuyor.En sonunda ben de piç bir şekilde sırıtarak dar gömleğimin ilk üç düğmesini açtım.Üçümcü düğmeye geldiğimde göğüslerimin yarısı dışarıdaydı.Gözlerini göğüslerimden ayırmıyordu.Ben de kulağına doğru eğilerek''Şimdi kim gözlerini alamıyorsun dersin?''dedim ve geri çekilirken dudağımı kulağına sürttüm.Zor da olsa onu orada bırakarak seri bir şekilde merdivenlerden yukarı çıktım.
LUCAS HALE
Odamdan çıktım ve su almak için mutfağa doğru ilerlemeye başladım.Mutfağın kapısına geldiğimde Steph'inkonuşmalarını duydum.''Neden bu evde bir hizmetçi yok?''diye yakınıyordu.Yanına gittiğimde geldiğimi fark etmiş olacakki irkilerek bana dödü.
-''Çok gizli bir görevde olduğumuz için olabilir mi?Ama biraz düşğnğnce güzel bir fikir gibi geliyor.Evde birkaç sexy hizmetçi hiç fena olmaz aslında.''
-''Ne söylemeye çalışıyorsun sen Lucas?''
-''Sorunu cevaplıyorum.''
-''Ne!Lanet olsun yine mi sesli düşündüm?''
Gözleri sürekli yarı çıplak vücudumdaydı.Fakat bir anda mutfaktan çıktı.Arkasından gittim.Altına giydiği siyah dar kotu muhteşem kalçalarını belli ediyordu.Ah! Şu an ona yapabileceklerim.Kendine hakim ol Lucas.Sakin olman gerekli sakin.
Tam merdivenleri çıkmaya başlayacaktı ki kolundan tutup onu kendime çevirdim.''Ne istiyorsun?''diye sorduğunda piç bir şekilde sırıttım ve ''Gözlerini benden alamıyorsun''dedim.Sanki sinirlenmiş gibiydi ve ben ne olduğunu anlamadan onu çok sexy gösteren dar gömleğinin düğmelerini açmaya başladı.Üçüncü düğmeyi de açtığında göğüslerinin yarısı dışarıdaydı.Beni tahrik etmesine izin vermemeliydim..Sakinleşmem lazımdı.Ama bu pek mümkün değil gibiydi.Küçücük bir hareketiyle beni tahrik etmeyi nasıl başarabiliyordu.Ben göğüslerine odaklanmışken o,kulağıma doğru eğilip tahrik edici bir ses tonuyla''Şİmdi kim gözlerini alamıyor dersin''dedi. Geri çekilirken dudağını kulağıma sürttü ve hızlıca merdivenlerden yukarı çıktı.Bu haldeyken öylece duramazdım.Kendimi tatmin etmem gerekiyordu.
Merdienlerdenyukarı çıkmaya başladım.Candice'nin kapısının önündeydim.Kapı biraz aralıktı.İç çamaşırları üzerindeydi ve dolabını karıştırıyordu.Lanet olsn bunu kasıtlı olarak mı yapıyorlar?
Kendimi tutamayıp Candice'nin odasına girdim.Kapıyı kapatıp yanına gittiğimde şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.Bir anda onu öpmeye başladım.Şaşkınlığından dolayı bana karşolık veremiyordu.Belini kavrayıp onu bedenime yasladığımda karşılık vermeye başlamıştı.Sol elimle belini kavrarken,sağ elimle de bacağını okşuyordum.Dha sert öpmeye başladığımda dilini kullanrak daha istekli olduğunu belli etmişti.Belinde duran elimi kalçasına götürüp sıktığımda ağzından küçük bir inilti çıktı.Onu kucağıma aldığımda iki bacağını belime doladı.Boynuma doğru yaklaşarak emmeye başladı.Arada küçük ısırıkar bırakarak inlememe sebep oluyordu.Onu yatağa doğru götürdüm.Yatağa yatara üstüne doğrı eğildiğimde sertçe öpmeye devam ettim.Elmi sırtına götürerek sütyeninin kopçasını açtım.Sütyenini çıkartıp odanın bir köşesine fırlattım.Boynunu emmeye başladığımda artık dayanamacağımı anladım ve kalan iç çamaşırını tek hamlede parçaldım.O anda tırnaklarını sırtıma geçirdi.''Siktir''diye tıslamıştım.Sonra boş bir anımı yakalayıp üstüme çıktı.Kulağıma doğru eğilerek ''Ama bu hiç adil değil.Eşit olmamız gerek.'' dedi ve pantolonumun kemerini yavaşça sökmeye başladı.Benimle oyun oynadığını anlamıştım.Yavaş davranarak beni çıldırtmak istiyordu.Ve bunu başarması beni deli ediyordu.Hızlıca pantolonumu çıkardım ve odanın otasına fırlattım.Boxerımı da çıkardığımda artık dayanamayacak haldeydim.Öç alma sırası bendeydi.
Oy ve yorumlarınızı bekliyoruz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARK
Novela JuvenilStephanie Watson Selam be Steph! Yani Stephanie.Fazla uzun olduğu için kullanmıyorum.Neyse.Londra'da iki arkadaşımla beraber yaşıyorum.Ama öyle normal bir arkadaşlardan söz etmiyorum.Bizi bir araya getiren MARK'tı.Ah!şimdi MARK ne diye soracaksın...