1 | 18 ANI " FERICIȚI "

106 7 3
                                    

" E deja dimineață ? Mă întrebam pe jumătate adormită . Da este . Yey. Ce fericire !

M-am ridicat greoi din pat și am plecat legănându-mă spre bucătărie , unde mă aștepta tata zâmbitor .

-Bună dimineața scumpo! Îmi zice el voios. Nu îl înțeleg cum poate fi așa de energic în fiecare dimineață. Zici că funcționează pe baterii și se încarcă pe timpul nopții .

-Mhm...Neața...Zic eu, aproape căzând cu fața în bolul cu cereale.

-Cum ai dormit?

-La cum arat, nici sa nu te gândești ca a fost cel mai bun somn din viața mea.

Tata chicotise.

-Scumpo, azi stai singură.

-Dar...Tată...De ce...?

-Am niște treabă și nu pot ajunge la timp.

Aproape mă înec în castronul cu cereale , mă ridic de la masa și mă îndrept spre el cu pași apăsați. Ajung în dreptul lui și îi vorbesc , enervată de faptul că va lipsi.

-Iarăși?!Mi-ai promis ca stăm azi împreună . Nici nu îmi acorzi atenție de la un timp încoace , tată...Spune-mi, ce poate fi mai important decât fiica ta ?

-Îmi pare rău , scumpo , nu am ce sa fac , asta îmi este slujba , nu pot sa lipsesc de câte ori am chef , poți sa mă înțelegi ?

-Da tată , bine , te înțeleg , sa te distrezi la muncă .

Intuiam ca se gândește la ceva dar eram prea nervoasa ca să îmi dau seama despre ce era vorba .

Rămân în bucătărie învârtind lingura prin bolul cu cereale și gândindu-mă ce puteam sa fac singura de ziua mea . Nu prea aveam alternative de activități pe care sa le pot face azi așa ca am zis sa îmi sun cea mai buna prietenă , pe Lucy . Intru pe IPhone-ul meu 5, și o găsesc la apelare rapidă deoarece vorbesc foarte mult cu ea. Suna timp de 2 minute și în final răspunde . Îmi spune:

-Gloria , vino repede afară , a avut loc un accident , haide repede sa vezi și tu .

Eram speriata dar și interesata așa ca merg cu pași lenți spre ușă , așteptându-mă sa văd orice .

-Vin imediat !Răspund eu pe un ton vesel

Deschid ușa , cu un mic tremurat din mână , și îmi văd toți prietenii , cu multe cadouri și un tort imens .

-Am rămas şocată prieteni , nu știu ce să mai spun , chiar m-ați surprins . Păi... Ce sa spun , intrați , începe party-ul .

A fost un moment de genu' "fuck my life". Nu mă așteptam să se întâmple ăsta , nici nu mai știam ce sa fac. Am invitat pe toată lumea în casa și... ăăăă ...

-Puteți aștepta aici în hol.

Eram jenată, pentru că, mi-am adus aminte ca în camera mea era vraiște. Da știu că trebuia să fac curățenie înainte de ziua mea dar iubitul meu a fost ieri și nu am mai făcut după ce am plecat , eram obosită.

Fug repede pe scări , aproape sa mă împiedic și dau peste poza înrămată cu mine și tatăl meu. Se sparge și poza zboară pe geam. Mă întind să o prind dar nu reușesc sa o apuc. Dezamăgită mă duc în cameră și încep să îmi strâng lucrurile.

Peste jumătate de ora ieșeam din cameră . Coboram încet scările , îmbrăcată într-o rochie neagra mulată și parul prins în coc. Toată lumea mă fixează cu privirea și peste o fracțiune de secundă , simt cum doua mâini reci dar atât de familiare mă apuca de talie și mă prind într-un sărut tandru. Era Sam, iubitul meu . După un moment de neclintire, muzica începe sa cânte la boxele din living . Era prezent și Liam, el se pricepe la mixaje, muncește ca DJ într-un club la care mergeam foarte des cu Lucy și Sam.

Egiptul RegăsitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum