4 | INTRODUCERE ÎN NEANT

21 1 0
                                    

    Plec spre camera următoare fiind din cale afara de aroganta , iar Scar ma trage inapoi spre el si ma cuprinde intr-un sarut lung  . A fost neasteptat . Am picat in bratele lui cu o slabiciune imensa fara sa ma pot desprinde din sarutul perfect . Ma simteam ca si cum ar fi fost aruncata o vraja asupra mea . Imi amintesc totusi ca nu e bine ceea ce fac si il indepartez ( aproape strangandu-l de gat ) . Ii spun :

- Tu esti intreg la cap ? Cum sa faci asta ? Ai innebunit ? Iti arat eu a fata care nu are iubit ?

- Imi pare rau daca te-am suparat dar nu m-am putut abtine , esti foarte speciala si pur si simplu ceva din mine m-a impins spre o astfel de actiune . 

-Ei bine , m-am suparat . Sper sa nu se mai intample de acum , ( apropiindu-ma de fata lui ) fiindca daca se mai intampla te omor .

Nu ma asteptam la asta , dar tin sa spun ca sunt fericita ca s-a intamplat . Scar este atat de dragut , dar stiu ca nu pot fi cu el . Cum spunea o vorba : " toate la timpul lor " . Imi continui drumul fiind foarte atenta la Scar si la ce putea sa mai faca in continuare .

SCAR :

 Sunt cu adevarat coplesit de ea . Dupa multa vreme , reusesc sa simt si eu ceva pentru cineva . De la moartea mamei mele nimic nu ma mai poate face sa rad ,  si in sfarsit am dat peste persoana care stiu ca imi va face viata mai frumoasa .

GLORIA : 

Ajungem intr-un final la destinatie . Era o camera destul de frumoasa , decorata . Se vedea ca locuia cineva acolo . Il intreb pe Scar :

- Ce este acest loc ?

 - Aici imi petrec marea parte a timpului cand nu sunt in misiuni . De obicei sunt singur , dar din fericire ai aparut tu si se pare ca va trebui sa imi impart singuratatea cu tine . Ce zici ? Vrei ceva de baut ?

- Da , mersi ! Pot fuma aici ?

- Eu sunt , la fel ca si tine , fumător , deci presupun ca poti !

- Nu m-ar deranja sa bem impreuna ceva , deci daca vrei poti sa aduci o sticla .

- Ma asteptam sa spui ca nu vrei sa bei . Nu pari genul de femeie care sa fie cu bautura .

- Stiu ca nu arat , dar din pacate pentru tine , sunt . Mai aduci sticla aia ? 

- Acum plec , sefa ! ( intr-un ton amuzant )

Raman singura in asa-zisa lui camera , si incep sa caut mai multe detalii despre cine ar putea fi . Evident ca nu gasesc decat faptul ca apartine organizatiei in care ne aflam si niste maruntisuri , cum ar fi contacte si rapoarte de misiuni . Deschid un sertar si dau peste o poza cu el si o femeie . Erau amandoi atat de frumosi , dar in special ea . Era o femeie de o frumusete rara, cu niste ochi de un violet zglobiu si atat de calzi. Semanau atat de mult . Sigur era mama lui .

In acel moment intra Scar , iar poza imi scapa din mana lasand sa se vada chipurile celor doi . Scar ma intreaba :

- Ce faceai acolo ?

- Pai , nimic , doar ma uitam si eu pe aici . ( ridic poza de jos si ma indrept spre el ) Imi place poza asta . Presupun ca femeia din poza este mama ta , nu ?

- Ai dreptate , este mama , dar din pacate ea nu mai este printre noi . Imi este....

- E ok , nu trebuie sa spui nimic . Eu ma gandesc doar daca nu ma aflu in aceeasi situatie .

SCAR : 

Nu stiu daca ar trebui sa ii spun , dar o inteleg atat de bine si am trecut si eu prin asta . Ar trebui sa ii spun dar stiu ca nu am voie . Totusi , cu orice risc , am sa o fac .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 08, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Egiptul RegăsitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum