2 | O PLIMBARE NOCTURNA

102 4 5
                                    

L-am deschis și am citit ceva ce m-a lăsat complet șocată.

"Vino la docuri diseară la ora 7. Vei găsi acolo un om îmbrăcat în negru care îți va da o servietă. Un singur lucru de spus , ai grijă de valiză ca de ochii din cap și ai grijă ca nimeni să nu știe de aceasta."

Nu cunoșteam numărul așa ca nu am băgat în seamă. Mă gândeam doar la seara dinainte. Oare ce s-o fi întâmplat în camera mea. O sun pe Lucy și îi cer sfatul în legătură cu episodul acela, care după mine trebuia să fie momentul perfect, nu să mă tem că voi putea rămâne însărcinată.

Apelez și aud un strigăt puternic iar apoi linie întreruptă . Mă sperii puțin și încerc să o sun din nou dar fără rezultat. Mă panichez și merg să mă îmbrac cu gândul la ce i se putuse întâmpla. Ies pe ușă în grabă și mai văd un mesaj tot de la un număr necunoscut. Deschid sa văd despre ce este vorba și vad acolo :

-Dacă vrei sa iți salvezi prietena ai de îndeplinit o serie de sarcini. Întâi trebuie vii la 3 în cafeneaua "Black Burn" din centrul vechi și vei găsi pe masa cu numărul 7 un bilet . Va scrie acolo ce ai de făcut în continuare . Mult succes!

Închid repede telefonul și plec spre cafenea fiindcă aproape se împlinea ora 3 și eu nici măcar nu eram în mașină .

Ajung la 2:50 la cafenea , pe care tind sa recunosc ca nu o mai văzusem pana atunci. Mă așez la masa cu numărul 7 , exact cum scria în mesaj și intru pe telefon sa mai examinez încă o dată mesajul. Observ apoi o parte pe care nu apucasem să o citesc în fața casei.

PS:-Vezi să nu ajungi nici prea devreme nici prea târziu deoarece ceva foarte rău ți se va întâmpla .

Citesc asta și mă cuprinde frica. Vine un chelner spre mine și îmi oferă un meniu de bauturi. Îl deschid la o pagină oarecare și găsesc acolo un bilet. Scria :

-Dacă ai ajuns până aici înseamnă ca ești pe drumul cel bun , sper ca nu ai ajuns mai devreme , sper , oricum , acum trebuie sa mergi la 4 în parcul "Diviziei" din nordul orașului. Mult succes!

Plec în grabă din cafenea când dintr-o dată văd în fața ochilor mei o mașină, zburând pe deasupra mea . Mi-am văzut toată viața prin fața ochilor. Am rămas fără cuvinte .

Mă grăbesc către parcul "Diviziei". Ajung în 30 de minute , iar acolo văd pe banca alăturată o doamnă care vorbea la telefon . Dintr-o dată se aude o pocnitură și o găsesc pe femeie leșinată pe jos . O ridic înapoi pe bancă și încerc să o trezesc .

Apoi în spatele meu apare un băiat care avea fața acoperită și îmi pune pistolul la spate apucamdu-mă de gat . Îmi spune :

-Dacă diseară la 12 nu te prezinți în fața colegiului de arte "Avalon" vei fi omorâtă în scurt timp.

Apoi îmi da drumul și dispare printre copaci fără să apuc să îi spun vreun cuvânt. Apoi mă așez pe bancă și din glugă îmi cade un alt bilețel. În el scria :

- Să fi la 7 la docuri , neapărat.

Nu mai înțelegeam nimic . Eram complet pierdută. Mă gândeam doar la ce avea să mi se întâmple dacă nu mă duceam.

Se face ora 6 și plec încet spre docuri. Ajung în maxim 15 minute , și observ un om care se uită dubios la mine. Nici nu arăta foarte bine așa ca mă gândeam ca îi este rău. Mă apropii încet de el și îmi spune :

Egiptul RegăsitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum