bolum 1 (Türkiye 'den Kore 'ye)?

263 10 6
                                    

Sabah saat 13.30 a yakındı ama ben hala uyuyodum . Uyumak benim için neredeyse hayat felsefesiydi. Asagidan annemin sesi ile irkildim .
Annem:
Canım kızımmm hadi kalk artık . Dolunayy hadi kalkk birazdan yanına gelicem bak . Yanımda terlikte var . Sen yine dua et. Bugun hafta sonu . Birazdan havalimanina gidicez senin yüzünden yatagini bile paketleyemedik neyse en azından Koreden alicaz.
Ama annemin konusmasi bana nini gibi geliyodu . Annemi zaten dinlersen 24 saat boyunca uyanik kalmam lazim yani hic uyumicaksin . Nede olsa anne hep soylenirler . Annelerin kanunu. Neyse Allahtan bunlarin hepsini icimden dusunuyorm yoksa annem duyardi . Annemin kulaklari baya bir saglikliydi annemin merdivenlerden ciktigini duydum ve hemen odamdaki lavoboya kosup elimi yuzumu yikadim. Ve asagiya annem ile indik . Megerse o da benim idamdan sadece kremini alicakmis . Pof keske uyusaydim. Neyse asigiya indim ve tabiki ustum giyinikti daha sonra annemin yemek kokusunu ala ala bahceye ciktim ailecek kahvalti yaptik . Tabiki kucuk kardesim Kumsal hemen samataliga basladi . daha sonra babama Kumsal topa tuttu .
Kumsal : Baba kore nasil bir yer ? Guzelmi ? Eglenceli mi ?
Babam cevap vermeden atladim
Ben : Tabikide ora Turkiye nun kardesi ora anlat anlat bitmez .eglence akiyo her yerinden ve cok guzel kiz ve erkekler var .
Dedikten sonra babamin bakisi beni biran urkuttu . daha sonra babma
Ben : saka baba saka deyip yalanci bir gulus attim .
Babam : hadi bu seferlik inaniyim sana . ama soz ver oraya gidince hemen sevgili yapmicaksin . cunku burda olan olaylar beni iyice gerdi . neyseki uluslararasi bir sirketimiz oldugu icin sanslisin artik orada kaliciyiz .
Ben kalici kelimesini duyunca cildirdim . kumsaldan beter bur samatalik yapiyordum. 
Neyse saat 2  olmustu . hzirlanip havalimanina gittik ve hemen Seule vardik . cok heycanliydim evimize gittik ve hemen odami merak edip kostum ve evimiz iki katliydi tabiki bende hemen cati katini odam olark sectim . annemde esyalarimi goturmrm gerektigini soyledi bende goturdum . ve odami hzirladim ve oppalarimn resimlerinim catiya astim daha sonra yanlarina birer tane kalp ve yildiz kondurdum .
Ve aksam oldu .hemen uyuya kalmisim . ve beni buyuk gun yani yarin bekliodu yarin pazartesiydi .😍😍

Kore Aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin