Bana ilk önce neler yapmam gerktiğini gösterdi.Sonra" Biraz önce gösterdiklerim ben yokken yapıcakların. Ama bunları çokyapamıycaksın. Çünkü; Ben hep seninle gelicem."dedi. Bende hafif gülümsedim."Gamzelerinvar. Ve çok tatlılar."dedim. Bendeki cesarete bak."Belki senin olurlar." Dedi vegülümsedi. İnanamıyorum. Sonra "Bu günlük sana bu kadar yeter. Hadi evegidelim."dedi. "Bu arada ben ayrı evde yaşıyorum ve yan dairesi boş. Sende yandaireye taşınmak ister misin? Ücretleri ben karşılarım." Dedi. Oha dedimiçimden."Annemle konuşmam gerek. Sana yarın söylerim."dedim. Sonra sporsalonundan çıktık. Arabaya bindiğimde çok yorgundum. Kafamı koltuğayasladığımda uyumuşum. Uyandığımda daha önce hiç gelmediğim bir evdeydim. Sonrabirden "Minik prensesim uyanmışmı?" dedi." B ben burası neresi? Ah Annem çokkızıcak. Off napıcam ben!" dedim. Harbiden annem çok kızıcaktı. Off. " Sakin olprenses. Anneni arayıp nerde olucağını falan her şeyi söyledim. Annen sanakızmıycak. Her şeyi biliyor." "Nasıl yani? Annem tanımadığı birinin evindekalmama nasıl izin verdi." "Ama sen şuan Sevgilerdesin." Dedi ve göz kırptı. "Hadiama okula gidicez. Hazırlan sen. Bu arada bugün yan daireyi tuttum. Okuldansonra Evine gidip eşyalarını alırsın. Sonrada sana yeni mobilyalar alırız." Dedive odadan çıktı. Ben de üstümü giyicektim ki üstüm değişmişti spor kıyafetlerimyoktu. Bir an gülümsedim ve üstümü giydim. "Prenses hazırmıı?" diye sodubağırarak. "Hazırım" dedim. "Tamam o zaman okulda kahvaltı ederiz. Şimdigidelim." Dedi. Aranbaya doğru gittik ve arabaya bindik. Sonra okula gittik.Okulda onun yanına oturmamı istemişti. Her teneffüs birlikte geziyorduk. Ta kio kızı görene kadar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KIZIN GİZLİ KİTABI
Teen FictionBu kitapta kendinizden birşeyler bulucaksını. Emin olun. :)