7. BÖLÜM

1.1K 43 9
                                    

    Kız benim çantamı yere atıp, kendi çantasınıkoymuştu. Sinirden ölücektim. Sonra gidip çantamı yerden aldım. Ve en arkayageçtim. Sonra Uzay geldi. Benim arkada olduğumu görünce yanıma gelip; "Beste,niye burada oturuyorsun?" dedi. Bende; " Şurdaki kız çantamı yere attı. Bendearkaya geçtim." Güldü "Beste tamam gel yanıma." Kıza dönüp; "Seni buraya kimoturtturdu?" "Kendim oturdum." "Şimdide kendin kalk. Yoksa benim kaldırmayöntemim farklı olucak." "Kaldırsana." Dedi. Uzay kızı yere atıp benim çantamıkoydu. Sonrada;"Ben yöntemim farklı olur demiştim." Dedi. Ben çok mutlu oldum.Sonra okul bitti. Çıkarken; "Nerden alışveriş yapmak istersin?" dedi. "Bilmemfark etmez." "Tamam o zaman benim bildiğim bir mağaza var. Ordan yapalım.""Tamam" Mağazaya gittik. Alışverişi yaptık ve eve döndük. Eski evimde kalaneşyalarımı da alıp, yeni evime gittik. Uzay; "Hadi evini düzenliyelim." "Tamam."Dedim. İçeri girdik ve düzenlemeye başladık. Baya bir zaman sonra artık evtamamen temiz ve düzenli oldu. Bu gece burada kalıcaktım. Uzayın evine yemek yemekiçin gittik. Daha sonra beni tartıya çıkardı. 1 Kilo vermişim inanamıyorum.Daha ilk günden 1 kilo verdiysem. Sonraki aylarda neler olucak acaba." Evettt!!Tam 1 kilo vermişim yaaaa." Deyip Uzayın boynuna sarıldım. İlk defa bu kadaryakın temas ediyordum. Korktum ama anladım ki korkulcak bişey yok. "Prenses,ben sana kilo verdiricem demedimmi? Bak vermeye başladın bile." Dedi. Ben halaboynundaydım. Sonra mutfağı topladık. "Ben artık eve gidiyim." Dedim. "Hayırtabikide. Ben sana her zaman yanında olucam demedim mi? Bu gece bende senleyatıcam. Tabi izin verirsen?" "Yani, olur yatarız." Deyip gülümsedim.Anlamadığım şey şu Neşe bana onun kötü bir çocuk olduğunu söyledi. Ama hiç kötübirine benzemiyordu. O anda bir telefon geldi. "Alo? Selam ne haber? Bendeiyiyim. Tamam geliyorum. Görüşürüz." "Uzay nereye?" "Ya bir işim çıktı bu gecebensiz yatabilirmisin?" deyip göz kırptı. "Ya yatarım tabiî ki ama Keşkegitmesen." Benim prensesim beni özler mi?" "Bilmem, belki" gülümsedi. Gamzeleriçok tatlıydı. "Hadi gel biraz seni yatırıyım. Sonra giderim." Dedi. Sonra Evimegittik. Yatağa yattık. Onun kucağına yatmıştım. Onda özgüven duyuyordum. Sabaholmuştu. Kalktım. Ve Uzayın evine gidip girdim. Onun evinin anahtarı bende,Benim evimin anahtarıda onda vardı. Kahvaltı hazırladım ve yatağına götürdümsonra elindeki kanları gördüm. Heryere bulaşmışlardı. "Uzay" dedim. "Günaydınprenses" dedi. " Dün akşam noldu?" "Hiç brşey" "Nasıl hiçbirşey ya baksana her yerkan!" Tamam. Sakin ol. Dün gece kavga ettim. Ama sen elimi sararsan daha çabuk iyiolur." Dedi. "Yaa tabiî ki sararım. Ama keşke kavga etmeseydin." "Hadi ama boşver."Dedi. " Hadi sen giyin çıkalım" Dedi.Gülümsedim. 

DÜN BÖLÜM ATAMADIM. ÖZÜR DİLERİM. TELAFİ EDİCEM. ÖNERİLER VB. ŞEYLER İÇİN YORUM ATMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN. <3

BİR KIZIN GİZLİ KİTABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin